וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בצה"ל: מפקד פלוגה תקף מינית 15 חיילים בשנתם

מפקד פלוגה בחטיבת הצנחנים פרש מתפקידו, לאחר שלפי החשד נגע באיברים אינטימיים של חיילים בעת שישנו. החיילים לא הגישו תלונה רשמית, אך הנושא הועבר לטיפול אלוף פיקוד המרכז

מפקד פלוגה בחטיבת הצנחנים חשוד שתקף מינית 15 חיילים בעת שישנו. המ"פ החליט לפרוש מתפקידו, לאחר שהנושא הובא לידיעת אלוף פיקוד המרכז, אבי מזרחי.

מפקדים בגדוד בחטיבה שמעו באחרונה שיחות בין לוחמים שטענו כי אחד ממפקדי הפלוגות מגיע אליהם בלילות, מפשיל את מכנסיו ונוגע בהם באיברים אינטימיים בזמן שהם ישנים. לטענת הלוחמים, המ"פ פעל באופן הזה מספר פעמים. עם זאת, כשמפקדיהם פנו אליהם בנושא, הם סירבו להגיב או להתלונן מחשש שיידרשו להעיד במשטרה הצבאית החוקרת ושהאירוע יהפוך לבדיחה בקרב חבריהם הלוחמים.

פרטי האירוע הועברו לידיעת מפקד החטיבה והגיע עד לטיפול של אלוף פיקוד המרכז, אבי מזרחי. לאחר שיחות שהתקיימו עם המ"פ, שהכחיש בתחילה כל קשר למקרה וטען כי מדובר בעלילה, הוא החליט לפרוש מתפקידו לאלתר. גורם צבאי מסר, כי החיילים מתעקשים שלא להגיש תלונה ואף הוסיפו כי מדובר במ"פ שהם מעריכים מאוד מקצועית ולא מבינים כיצד הוא הגיע למצב המתואר. עוד התברר כי החיילים שדיברו ביניהם על המקרה החליטו לישון עם "ברכיות" - אמצעי הגנה על הברכיים, כדי שאם ינסה המ"פ להפשיט אותם פעם נוספת, הם יחושו בכך באופן מיידי ויוכלו להגיב במהרה.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בעקבות תלונות של חיילים בחטיבת הצנחנים על הטרדה מינית מצד מפקד הפלוגה בה הם משרתים ביקש מפקד הפלוגה לסיים את תפקידו. מפקד החטיבה קיבל בקשתו, המליץ על שיחררו לאלתר וקיים שיחה בנושא עם חיילי הגדוד בשיתוף עם מפקד הגדוד. המשך הטיפול בנושא נמצא אצל הגורמים הרלבנטיים בצה"ל".

מקרי התעללות נוספים בצה"ל:
הרס"פ שהודח מחטיבת כפיר: "הפכו אותי לשעיר לעזאזל"
אל”מ זאהר עאטף ישוחרר כשנה לפני תום ריצוי עונשו
חשד: חייל תיעד את חבריו אונסים תיירת בת 17

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully