וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב קונטס: "פקח שמפנה אוהלים ייזכר כקאפו"

10.8.2011 / 0:01

רגב קונטס, ממובילי מחאת האוהלים, כתב בדף הפייסבוק שלו: "אתם יכולים להמשיך לפנות אוהלים ולהיזכר כקאפואים קטנים, שתמורת משכורת עלובה חיבלו במחאה". כעבור זמן קצר הוסר הפרסום

רגב קונטס, אחד ממובילי מחאת האוהלים, התבטא אמש (שלישי) בחריפות בעקבות פינוי כמה אוהלים נטושים על ידי עיריית תל אביב. קונטס פרסם בדף הפייסבוק שלו הודעה בה התייחס לפקחים כ'קאפואים', מונח המתאר יהודים שמונו על ידי הנאצים לפקח על יהודים אחרים במחנות הריכוז.

עוד על מחאת האוהלים
צוות רוטשילד התכנס לדיון ראשון: "אירוע מרגש"
לראשונה מאז פרוץ המחאה: עיריית ת"א פינתה אוהלים
החזון של המוחים: צמצום פערים וסיוע לפריפריה

התבטאות לגיטימית או חציית קו אדום? בואו לדבר על זה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"פקחי עיריית תל אביב ושאר הארץ: אתם יכולים להמשיך לפנות אוהלים בנורדאו, בלוינסקי, בטייבה, וממה שאני שומע - גם ברוטשילד בקרוב מאוד, ובכך להיזכר בדברי ימי ישראל כקאפואים קטנים, שתמורת משכורת עלובה חיבלו בדבר הטוב היחיד שקרה לעם הזה ב-25 שנים, או לסרב ולחזור הביתה כגיבורים שמסוגלים להישיר מבט לעיני ילדיהם בלי להתכווץ מבושה. הבחירה בידכם", כתב קונטס בפייסבוק.

התגובות לפרסום מצד חבריו של רגב לא איחרו לבוא. "ידידי, עם כל הסימפטיה, ואני שייך לעשירונים התחתונים לצערי, עברת כל גבול ואתה לא יותר טוב מאלו שמוציאים דין רודף, לקרוא לאנשים עובדים 'קאפואים'... עוף לנו מהפריים ואל תחזור", כתב גולש אחד. "חבל, מסתבר שגם מאבק צודק ומוצלח אפשר להרוס ברגע אחד של חוסר מחשבה", כתב אחר.

רגב קונטס מסר בתגובה כי מחק את הפרסום בפייסבוק כעבור חצי שעה. "לכל מי שנפגע מדבריי – אני מאוד מתנצל", מסר רגב, "בתור נכד לניצולת מחנה אשוויץ וניצול מחנה בוכנוואלד, טרגדיית השואה זורמת בעורקיי".

"מה שניסיתי לומר זה שכשהעם עומד במצב קשה וכשמנהגיו מכים אותו ונוטשים אותו, על האנשים הקטנים להבין את גודל השעה ולהפוך להיות גדולים ממי שאמור להיות אחראי עליהם. כל מי שאני מכיר במאהל ושנאבק איתנו כבר חודש ימים שילם מחיר אישי כבד גם בפרנסתו, גם במגוריו. אנשים שונים מאיימים עלינו על בסיס יום-יומי. אם לא נצליח להתאחד מתוך הקרבה אישית, אנו עלולים להפסיד. ושוב – אם מישהו נעלב או נפגע, אנא קבלו את התנצלותי הכנה. זה נכתב מתוך התרגשות כנה", סיכם קונטס.

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה כי "ההתנצלות של רגב קונטס מדברת בעד עצמה. עיריית תל?אביב-יפו תמשיך לעשות עבודתה ולהיות סובלנית כלפי המחאה. מעבר לכך, הדברים אינם ראויים להתייחסות".

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

מה אתם חושבים על ההתבטאות של רגב קונטס? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully