וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי אבוטבול לא הורשה לצאת מהכלא להלוויית אחיו

גלעד גרוסמן

31.7.2011 / 17:10

בשל חשש לשלומו ולשלום הציבור, המשטרה והשב"ס לא יאפשרו לאסי אבוטבול לצאת מהכלא ולהשתתף בהלוויית אחיו פרנסואה. ככל הנראה הוא יוכל לבקר את אמו ולהשתמש יותר בטלפון

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, נועם אשל, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

ראש ארגון הפשיעה אסי אבוטבול לא יוכל להשתתף בהלווית אחיו פרנסואה שחוסל הלילה בתחנת דלק בשרון. אבוטבול מרצה עונש מאסר של 18 שנה לאחר שהורשע בניהול ארגון פשיעה ובעבירות של סחיטה ועבירות הון. הוא ביקש להשתתף בהלוויה, אולם במשטרה ובשב"ס התנגדו בשל חשש לשלומו של אבוטבול, חשש לשלום השוטרים והסוהרים שיצטרכו לאבטח את האירוע וחשש לשלום הציבור בהלוויה.

עם זאת, בשב"ס יעתרו כפי הנראה לבקשת פרקליטתו של אבוטבול, עו"ד קרן נהרי, ותאפשר לו לעלות לקבר או לבקר בבית אמו במהלך השבעה או בסמוך לה. כמו כן, יאפשרו לאבוטבול לבצע שיחות רבות יותר מהכלא, וייתכן גם שיוכנס אסיר נוסף לתאו.

אסי אבוטבול ואחיו פרנסואה נחשבו לראשי אחד מארגוני הפשע החזקים בנתניה. כתב האישום נגדו ונגד 23 נאשמים נוספים הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב ב-2007, וייחס להם שורה ארוכה של מקרי בסחיטה באיומים של אנשי עסקים ישראלים וצרפתים הפועלים בישראל, חברות בארגון פשיעה, הצתות ועבירה על חוק איסור הלבנת הון. אבוטבול אמנם זוכה מחלק מהעבירות, אולם השופטים קבעו שהוא עמד בראש ארגון פשע, "כשהכל סרים למרותו וממלאים הנחיותיו". הם הוסיפו ששמו והא?רגון שבראשו עמד הקפיא דמם של אנשים ואלה נהגו כמי שכפאם שד".

פרנסואה אבוטבול שוחרר בדצמבר האחרון מכלא איילון בתום ריצוי 22 חודשי מאסר לאחר שהורשע בתקיפת אשתו. הוא הוזהר אז על ידי המשטרה כי יש חשש לחייו וגורמים עברייניים אף התריעו בפניו שכדאי שיעזוב את הארץ תוך חודש ימים מיום שחרורו.

עוד באותו נושא:
פרנסואה אבוטבול נורה למוות בתחנת דלק בשרון
22 חודשי מאסר לפרנסואה אבוטבול
העונש הוחמר: אסי אבוטבול נשלח ל-18 שנות מאסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully