וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מפקד בבה"ד 1 הציץ לחיילות במקלחות

בעקבות תלונות שהוגשו נגד המפקד על ידי חיילות בבסיס, החליט מפקד בה"ד 1, אל"מ ערן ניב, להשעות את המפקד עד לבירור המקרה. הפרטים הועברו גם למשטרה הצבאית החוקרת

אירוע מביך בבסיס ההדרכה לקצינים בה"ד 1: מפקד הבסיס השעה מתפקידו מפקד צוות של צוערים בשל חשד כי הציץ לחיילות בזמן שהתקלחו. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת האירוע.

במהלך השבוע הובאו לידיעת האחראי על המשמעת בבסיס, רנ"ג יצחק טאיטו, החשדות נגד המפקד. לדברי גורם צבאי, חיילות שמשרתות כצוערות בבה"ד 1, טענו כי ראו את הקצין מציץ להן בעת ששהו במתחם המקלחות בבסיס ללא לבוש. הקצין זומן לבירור על ידי מפקדיו כדי שיסביר את פשר האירוע. בתום השיחה, הועבר המקרה לטיפולו של מפקד הבסיס, אל"מ ערן ניב שהחליט להשעות את הקצין עד להודעה חדשה ובמקביל, הנחה להעביר את פרטי המקרה לחוקרי מצ"ח.

הגורם הוסיף, כי "מדובר באירוע לא נעים, אך בשלב הראשוני מדובר בחשד בלבד". יצוין, כי מתחם הבנות בבסיס ההדרכה נמצא מחוץ לתחום עבור החיילים המשרתים במקום, בדגש על אזור המקלחות. מדובר צה"ל, נמסר בתגובה, כי "בעקבות חשד להתנהלות בלתי הולמת של מפקד צוות בבה"ד 1, הנוגדת את ערכי צה"ל, החליט מפקד הבה"ד להשעות את הקצין באופן מידי ולהעביר את הטיפול למשטרה הצבאית החוקרת".

מקרים נוספים בבה"ד 1:
צוער בבה"ד 1 מואשם במעשי סדום בחבריו

(עדכון ראשון: 17:07, 22.07.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully