וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס למשפחת אלעד ריבן: "פעל במופת של אומץ לב"

"חייו ומותו של אלעד עשו אותו למופת של אומץ לב והקרבה עצמית", כך אמר נשיא המדינה שמעון פרס בטקס הענקת אות המתנדב בבית הנשיא. "לנוכח הטרגדיה נוכחנו ברוח הערבות ההדדית"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: דניאל צנטנר, עריכה: אמיר קוטיגרו)

נשיא המדינה, שמעון פרס, העניק היום (רביעי) את אות המתנדב למשפחתו של הנער אלעד ריבן בן ה-16 שנספה בשריפה בכרמל בעת שהתנדב במסגרת "צופי אש". "השנה, בחג החנוכה, עקבנו כולנו, בעיניים כלות, אחרי אסון השריפה שהתרחש על הר הכרמל. לנוכח הטרגדיה הנוראה נוכחנו לדעת עד כמה חזקה רוח הערבות ההדדית הישראלית. זהו מאפיין נפלא של החברה הישראלית והוא נחשף במלוא עוצמתו דווקא ברגעים הקשים ביותר", אמר הנשיא.

פרס הוסיף: "ביקרתי 43 משפחות ששכלו את יקיריהם במאבק באש הנוראה. זו הייתה לי חוויה בלתי נשכחת. ראיתי פני עם מגוון כל כך, ממזרח וממערב, ותיקים וחדשים, יהודים ולא יהודים. ומעל ההבדלים הללו ריחפה תחושה אדירה של נכונות להציל אדם ולשמר ארץ".
אז פנה פרס לאמו של ריבן, צביה, שנכחה בטקס ולחבריו: "אלעד בן ה-16, היה כבאי מתנדב ב'צופי אש'. כאשר שמע על השריפה, הוא לא היסס והצטרף לצוות הכיבוי שדהר לכרמל הבוער. אלעד לא נסוג גם מול הלהבות, הוא יצא לכבות אותן בגופו הצעיר. הוא נספה בניסיונות להציל חיי אדם. חייו ומותו של אלעד עשו אותו למופת של אומץ לב והקרבה עצמית".

עוד על השריפה בכרמל:
המדינה תקצה 55 מיליוני שקלים לשיקום יערות הכרמל
הממשלה תכריע אם להכיר בכבאים כחללים
תיעוד נדיר: הדקות האחרונות של צוערי שב"ס בכרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully