וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שנים לפיגוע בדולפינריום: "אני חיה את האבל"

במלאת עשור לפיגוע שבו נרצחו 21 צעירים, נערך אירוע זיכרון בו סיפרה לריסה, אמו של איליה גוטמן, כי לאחר המקרה היא "שמה נקודה לחיים". השרה סופה לנדבר: "עשרות נותרו עצובים"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: אמיר קוטיגרו)

בטקס שנערך אתמול (רביעי) במלאת עשור לפיגוע בדולפינריום בתל אביב, אמרה שרת הקליטה, סופה לנדבר (ישראל ביתנו), כי "השכול לא מבדיל בין אמא, לאבא, לאח, לאחות. שכול צובע שיער בלבן ואור בעיניים מכבה. עוד היא אמרה כי 21 הצעירים שנרצחו בפיגוע "לעולם לא יתבגרו, לא ישלימו לימודים, לא יתגייסו לצבא וישנם עוד עשרות שנותרו עצובים עם מראות שילוו אותם כל ימי חייהם". השרה ציינה כי הפיגוע בוצע ביום הבינלאומי לזכויות הילד, "כמה ציני שדווקא ביום זה נרמסו זכויות הילדים האלה", הוסיפה.

לריסה גוטמן, אמו של איליה בן ה-19 שנהרג בפיגוע, סיפרה כי בליל הפיגוע "איליה יצא לבלות עם חבריו רומן ואניה. חשבתי שהם מטיילים ליד החוף פתאום התברר לי שהוא היה במועדון הדולפינריום. לריסה סיפרה עוד על רגעי הגילוי. "ברגע ששמענו על הפיגוע בטלוויזיה התחלנו לחפש אותו בבתי החולים השונים באזור ובסוף הפנו אותנו למכון הפתולוגי אבו כביר שם זיהינו את גופתו. באותו היום שמתי נקודה לחיים שהיו לי עד יום הפיגוע ומאז אני חיה את האבל", אמרה בדמעות.

לפניות לכתב: bobi1979@walla.com

עדכון ראשון: 20:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully