וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: איש קבע אנס חיילת בבסיס בפיקוד מרכז

20.5.2011 / 10:09

נגד מטבח בדרגת רס"ל מבסיס בפיקוד מרכז מואשם שאנס חיילת במגורי הבנות בבסיס, בזמן שזו שהתה בריתוק בחודש אוגוסט האחרון. פרקליטתו: "למתלוננת מניע מובהק להעליל על הנאשם"

איש קבע המשמש כנגד מטבח בבסיס בפיקוד מרכז נאשם כי אנס חיילת במגורי הבנות בבסיס לאחר שהגיע לחדרה "על מנת להביא לה סרטים". על פי כתב האישום שהוגש נגדו השבוע בבית הדין הצבאי ביפו, הנגד, בדרגת רב-סמל, אנס את החיילת בחדרה, בעת שהייתה תחת ריתוק בחודש אוגוסט אשתקד. הנגד, שמעצרו הוארך אתמול בחמישה ימים, מכחיש את הטענות נגדו. הוא מואשם גם בהתנהגות שאינה הולמת.

על פי כתב האישום, החיילת, שהייתה אז בתחילת שירותה, התלוותה לנגד שהציע לה לבוא עמו לקניון בפסגת זאב שם רכש לה גופיות, תחתונים ומזון בשווי 400 שקלים, על מנת שאלו ישמשו אותה בעת הריתוק. בהמשך, הציע לה כי יביא לה סרטים על מנת שיסיעו לה להפיג את השעמום במהלך ריתוקה. למחרת, במהלך סוף השבוע בו שהתה בבסיס, הוא התקשר אליה בשעה 5:00 לפנות בוקר ושאל אותה היכן חדרה. החיילת, שהתעוררה משנתה, ענתה לו וזמן קצר לאחר מכן הוא נכנס לחדר. על פי התביעה הצבאית, החיילת הייתה במיטתה בביגוד מינימלי וכיסתה את עצמה בעזרת השמיכה. הנגד ביקש מהחיילת שתראה לו את החזה שלה, תוך שהוא מחמיא לה על יופייה.

"הטענות מופרכות לחלוטין"

לאחר שסירבה, טוענת התובעת הצבאית סרן אלה חזנוב, הנגד הפשיל את מכנסיו, תפס את ידיה וביצע בה את זממו, תוך שהיא מתנגדת למעשים. לאחר שהגיע לפורקן אמר הנגד לחיילת: "זה בסדר מה שעשינו. זה טבעי כששני אנשים נמשכים אחד לשני".

למרות שהמעשה בוצע לכאורה באוגוסט 2010, רק באחרונה הגישה החיילת תלונה במצ"ח ולדברי התביעה הצבאית, עדותה מהימנה ומפורטת. בנוסף, טוענת התביעה כי בידיה הקלטה משיחה שקיים עם החיילת בו מודה הנגד כי אנס אותה וכי הוא מתנצל על מעשיו.

"הטענות על אונס מופרכות לחלוטין", אומרת עורכת דינו של הנאשם, טליה גרידיש, המייצג אותו יחד עם עו"ד ששי גז. "המתלוננת היא בעלת מניע מובהק להעליל על הנאשם. היא כבשה את תלונתה למעלה מתשעה חודשים ללא הסבר ורצתה לנקום בנאשם לאחר שניתק את קשריו עמה. בחקירותיה הסתירה פרטים רבים מאחר וחששה כי לא יאמינו לה, ולא בכדי, ואנו מאמינים שהצדק ייצא לאור".

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully