וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג באירוע הדריסה בת"א: אביב מורג בן ה-28

איילה חננאל

15.5.2011 / 14:27

הותר לפרסום שמו של ההרוג באירוע הדריסה בתל אביב: אביב מורג בן 29 מגבעתיים, שנהג ברכבו הפרטי כאשר נפגע על ידי המשאית. הנהג, אסלאם אברהים עיסא, טוען שלא מדובר בפיגוע

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, קובי אליהו, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

המשטרה התירה היום (ראשון) לפרסום את שם ההרוג באירוע הדריסה בתל אביב הבוקר. ההרוג הוא אביב מורג, בן 28 מגבעתיים, שנהג ברכבו הפרטי כשנפגע על ידי המשאית הדורסת.

המשאית שפגעה ברכבו של מורג פגעה הבוקר במספר כלי רכב בעת שנסעה מכיוון מחלף מסובים לכיוון שכונת התקווה בתל אביב. המשאית פצעה 17 בני אדם כשדרסה אותה והתנגשה ברכביהם. כל הפצועים פונו לקבלת טיפול בבתי החולים איכילוב בתל אביב, שיבא בתל השומר ובית החולים וולפסון בחולון.

נהג המשאית, צעיר ערבי ישראלי תושב המרכז, נעצר והרקע למקרה נבדק. במשטרה חוקרים חשד לפיגוע דריסה מכוון. בחקירה נודע, כי רישיונו של נהג המשאית נשלל בשנת 2009, אך אין לו עבר פלילי והוא אינו מוכר לשב"כ.

מחקירה ראשונית עולה כי הנהג החל בנסיעה מצומת מסובים, המשיך לכיוון דרום תל אביב, פגע במספר כלי רכב והמשיך בנסיעה פרועה עד לצומת הרחובות דרך בר לב והטייסים בתל אביב, שם נעצר כשהתנגש באוטובוס ונוטרל על ידי אזרחים. זמן קצר לאחר מכן השתלטו עליו כוחות המשטרה, עצרו אותו ולקחו אותו לחקירה. עיסא הכחיש בחקירתו כוונות פליליות או לאומניות. הנהג סיפר לחוקריו כי תקר באחד מגלגלי המשאית גרם לו לאבד שליטה על המשאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully