וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי ראייה: "נהג המשאית דהר כמו פרא אדם"

איילה חננאל

15.5.2011 / 11:09

"הוא נסע על המדרכה ללא אבחנה ודרס הולכי רגל", כך סיפרו עדי ראייה מבוהלים שנכחו בזירת אירוע הדריסה בדרום תל אביב. "הוא פגע בכל הרכבים בלי חשבון, היה לו רצח בעיניים"

"ראיתי שמגיעה משאית שדוהרת כמו פרא אדם, ופשוט נכנסת בכל המכוניות ובאוטובוס בלי חשבון. אנשים פשוט לא הבינו מה קורה, ואז התחילו לצעוק שזה מחבל", כך סיפרה הבוקר (ראשון) עדת ראייה שנכחה באירוע הדריסה בתל אביב בו נהרג אדם אחד ו-16 נפצעו.

מאיר לוי, נהג אוטובוס בו פגעה המשאית נפצע קל ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר. הוא סיפר לוואלה! חדשות כי אין לו ספק שמדובר בפיגוע ולא בתאונה. "ראיתי את הרצח בעיניים שלו, מיד חשבתי שזה פיגוע בגלל יום הנכבה", אמר לוי. "ראיתי שהוא פוגע במכוניות בכוונה". לוי הוסיף כי היה לבד באוטובוס, וכשהבחין שהמשאית מתקרבת נסע מיד הצידה, פגע במעקה הבטיחות והשתטח על רצפת האוטובוס. לדבריו, הבחין כי נהג קטנוע שגם ראה את המשאית זינק מהקטנוע ונמלט ברגל מהכביש, וכך ניצלו חייו.

הנהג המשתולל נעצר סמוך לבית הספר גולומב. אחד ההורים שילדו לומד במקום סיפר כי "זה מזל משמים שהוא נעצר היכן שנעצר, כי עוד ממש כמה מאות מטרים היה מגיע ממש לבית הספר, אליו בדיוק הגיע תלמידים והורים רבים". עד נוסף סיפר כי "האוטובוס פגע בברזלים של בית הספר".

פיגוע דריסה במחלף מסוים, מאי 2011. נמרוד סונדרס
"פשוט נסע על המדרכה ללא אבחנה"/נמרוד סונדרס

"זה היה פשוט מטורף", אמרה עדת ראייה נוספת ששהתה בסמוך לדרך הטייסים, נקודה נוספת בה עבר הנהג הדורס. "הוא פשוט נסע על המדרכה ללא אבחנה כשבדרכו הוא דורס הולכי רגל, וגם על הכביש פגע בכלי רכב בלי חשבון. אני מיד התחלתי לברוח לכיוון הנגדי".

"נסענו בדרך לוד, לפני הפנייה לרחוב ששת הימים, ואז הרגשנו לפתע חבטות באוטו ועפנו עם המיניבוס של ההסעה", סיפר יוסי, עד ראייה. לדבריו, "לקח 10 דקות עד שהמשטרה הגיעה. אפשר לראות ג'יפים הפוכים וכלי רכב אחרים הפוכים. היה בום ועוד בום".

מחקירה ראשונית עלה כי הנהג החל בנסיעה מדרך בר לב בתל אביב, פגע במספר כלי רכב והמשיך בנסיעה פרועה עד צומת מסובים, שם השתלטו עליו כוחות המשטרה, עצרו אותו ולקחו אותו לחקירה. עם זאת, נהג המשאית, צעיר ערבי ישראלי תושב המרכז, הכחיש בחקירתו כוונות פליליות או לאומניות. הנהג סיפר לחוקריו כי תקר באחד מגלגלי המשאית גרם לו לאבד שליטה על המשאית. במשטרה מעריכים שגרסתו של הנהג אינה תואמת את הממצאים בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully