וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו-פלסטינים פרצו דפי פייסבוק של חברות ישראליות

עמודי הפייסבוק של בנק לאומי, מפעל הפיס ורכבת ישראל נפרצו הלילה על ידי האקרים מפקיסטן. הקבוצה, שנקראת Hacked for Palestine, שתלה בדפים מסרים אנטי-ישראלים ותמונות של בן לאדן

עמודי פייסבוק של ארגונים גדולים במשק נפרצו הלילה (שבת) על ידי קבוצת האקרים פקיסטניים. העמודים של בנק לאומי, מפעל הפיס ורכבת ישראל נפרצו על ידי קבוצה שקוראת לעצמה Hacked for Palestine, אשר שתלה בדפים תמונות של בן לאדן, קריקטורות אנטי-ישראליות ומסרים לוחמניים נגד ישראל. בנוסף נפרצו גם דפים של סוכנות פרסום ושיווק Refresh של אדם שוב, כמו גם מספר דפים קטנים יותר.

כיוון שחברת Refresh היא זו שמנהלת את הדפים שנפרצו, החשד הוא כי הפורצים הצליחו להשיג גישה אל כל הדפים באמצעות חשבון ניהול של אחד מעובדי החברה. מכך שמדובר בהשתלטות על חשבונות פייסבוק לא ניתן להסיק כי מאגרי מידע כלשהם של החברות נפרצו, ונראה כי מדובר בתקרית מבודדת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכך שמדובר בהשתלטות על חשבונות פייסבוק לא ניתן להסיק כי מאגרי מידע כלשהם של החברות נפרצו, ונראה כי מדובר בתקרית מבודדת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנה האחרונה, מאז האירוע ההשתלטות על המשט הטורקי, התגברו ניסיונות הפריצה אל אתרים ישראליים וחשבונות של משתמשים – הן פרטיים והן ארגוניים – ברשתות חברתיות. השיא היה כאשר הצליחו הפורצים לשים את ידיהם על מאגר המשתמשים של אתר "הומלס" (כ-56 אלף כתובות מייל וסיסמאות) ושל מספר אתרים שאוחסנו על אותו שרת (עוד 70 אלף כתובות וסיסמאות). דליפת נתונים אלה היא זו שהובילה לגל פריצות אל חשבונות פייסבוק וחשבונות של תוכנות מסרים מיידיים בקיץ האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully