וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק טייטל לביהמ"ש: התירו לי להתייחד עם אשתי

26.4.2011 / 11:59

"המחבל היהודי" ג'ק טייטל עתר באחרונה לביהמ"ש, בדרישה שתינתן לו האפשרות להתייחד עם אשתו. טייטל הנאשם בשני מקרי רצח, טוען כי זכותו נמנעת ממנו בשל חוות דעת של גורמי ביטחון

יעקב (ג'ק) טייטל, הנאשם בביצוע שני מקרי רצח ובשלוש עבירות של ניסיון רצח, עתר באחרונה לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה, בדרישה לאפשר לו להתייחד עם אשתו. טייטל, העצור באגף התורני בכלא איילון, טוען בעתירתו, אשר הוגשה על ידי עו"ד עדי קידר כי זכות ההתייחדות נמנעת ממנו בשל חוות דעת של גורמי ביטחון.

בעתירה נכתב עוד כי במהלך מעצרו, עבר טייטל מספר מתקני כליאה, וידע עליות מורדות, בעיקר על רקע הפרעות נפשיות. לדברי עו"ד קידר, כרגע מצבו יחסית טוב. יצוין כי בית המשפט המחוזי בירושלים טרם הכריע בשאלת כשירותו של טייטל לעמוד לדין, זאת לאחר שהוגשו חוות דעת סותרות בנושא.

טייטל נעצר לפני כשנה, בזמן שהיה נתון למעקב ארוך של השב"כ והימ"מ בשכונת הר נוף בירושלים, בעת שהדביק כרוזים הקוראים "ללכת בעקבות המפגע מבר הנוער בתל אביב" ולרצוח חברים בקהילה ההומו-לסבית. בכתב האישום שהוגש נגדו בראשית השנה, מיוחסות לו שתי עבירות של רצח בכוונה תחילה, שלוש עבירות של ניסיון רצח, הצתה, הסתה חמורה לגזענות, החזקת נשק וייצור נשק. לפי כתב האישום, משנת 1997 ועד למעצרו ביצע טייטל, בן 37, שורה של מעשי אלימות וטרור חמורים, ואף הסית לאלימות וטרור נגד קבוצות בקרב האוכלוסייה בישראל ובשטחים וכנגד המשטרה.

בין היתר נטען בכתב האישום כי הוא רצח את נהג המונית הפלסטיני, סמיר אכרם בלביסי, ביוני 1997 וכן רועה צאן פלסטיני מספר חודשים לאחר מכן. עוד נטען כי הוא הטמין מטען חבלה בביתו של פרופ' זאב שטרנהל בספטמבר 2008, וכן מטען חבלה באריאל במרץ 2008, ממנו נפצע באורח קשה מאוד נער בן 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully