וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי שליט: "רה"מ לא אנושי והורג את גלעד לאט"

אריאל נוי ופנחס וולף

21.4.2011 / 6:01

משפחת שליט מציינת חג חירות נוסף ללא גלעד. למרות האמפתיה לה זוכים חברי המשפחה, הם מדגישים כי רק תוצאות יעודדו אותם. צבי שליט תקף את נתניהו: "הוא מרושע ועושה ספינים"

"אמפתיה אמנם מעודדת אבל זה לא מספיק לנו, אנחנו רוצים לראות תוצאות". כך אמר אתמול (רביעי) נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, בשיחה עם וואלה! חדשות. "זו הרגשה טובה שהמוני בית ישראל מגיעים בחול המועד לבקר אותנו באוהל, זה חשוב וזה מחזק אותנו שיש בארץ תמיכה, אבל אנחנו באמת רוצים לראות גם תוצאות ולא רק אהדה".

ביקורו של נשיא המדינה, שמעון פרס, השבוע לא הותיר רושם רב על אביבה ונועם שליט. "אנחנו לא צריכים רק אמפתיה", אמרה אביבה ונועם הוסיף, "מהנשיא הייתי מצפה שלא יגיע. יותר חשוב שיעשה דברים וייפעל בשטח מאשר שיגיע לאוהל. ההגעה לא חשובה כמו שחשובה עצם העשייה".

"הרגשתי היום רעה במיוחד וגם של אשתי", סיפר צבי שליט, סבו של גלעד. "שנינו מעל גיל 80 והבריאות לא טובה. אני מקווה לראות את הנכד שלי בקרוב לפני שיהיה מאוחר מדי לשנינו". לדבריו, נדרשו לבני המשפחה שנים רבות להתגבל על השכול סביב שביו של יואל, אחיו התאום של נעם שנשבה במלחמת יום כיפור. על חטיפת נכדם לא הצליחו להתגבר. "פה מדובר ברשעות של ראש ממשלה אחד. זה לא דומה לשכול, יש פה גם צער וגם זעם".

"מי שאשם במצוקה זה נתניהו"

"אין לנו חגים או אירועים משפחתיים כבר כמה שנים", הוסיף צבי שליט, "ומי שאשם בכל המצוקה הזאת זה נתניהו. השנתיים האלה שלו היו יותר קטלניות לגלעד מאשר שלוש השנים בהן שלט אולמרט".

צבי אישר שגם מצב בריאותם של נועם ואביבה ששוהים באוהל מידי יום כמה שעות אינו טוב. "אני אמרתי לנעם שיחזור הביתה ,כי זה כבר לא משרת את האינטרס. ביבי רואה בנו מחסן עודפים, בשבילו זה לא מפריע והוא מתעלם".

השבוע ביקרו אביבה ונעם אצל ראש הממשלה נתניהו בו הודיע להם על מינויו של מתווך ישראלי חדש, דוד מידן, שיחליף את חגי הדס, ועידכן אותם במצב המשא ומתן. לדברי צבי שליט, זהו ספין תקשורתי ותו לא. "להזמין אותם לבוא זו הונאה, לומר להם שמתמנה במקום חגי הדס מתווך אחר? זה יפורסם. בשביל זה הוא צריך להזמין אותם? שיגיד להם מה הוא עושה להחזיר את גלעד. הוא עשה הצגה, ספין תקשורתי. אחר כך, כשהם ישבו במדרכה בליל הסדר, הוא בכלל לא התייחס. הוא לא אנושי האיש הזה. הוא מוסמך להציל חיי אדם, אך לא מוסמך לקחת אותם. הוא הורג את גלעד לאט לאט".

לשכת רה"מ: מזדהים עם משפחת שליט וכואבים את כאבה

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לדברים כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו עומד בקשר רצוף עם משפחת שליט. ליבם ודלת ביתם של ראש הממשלה, רעייתו וכל בני משפחת נתניהו פתוחים תמיד בפני אביבה ונעם ויחד עם כל עם ישראל הם מזדהים עם משפחת שליט וכואבים את כאבה".

עוד נמסר מלשכת נתניהו כי "הפעולות להשבת גלעד שליט הביתה בריא ושלם נמשכות כל העת, בהנחייתו הישירה ובפיקוחו של רה"מ, פעולות שכבר הניבו את קלטת הווידיאו הראשונה של גלעד. עברה למעלה משנה מאז שישראל הציגה בפני חמאס, באמצעות המתווך הגרמני, את הצעתה האחרונה במשא ומתן, אך חמאס עדיין לא השיב להצעה זאת, מה שמעיד על כך שאין בכוונת הצד השני להגיע לסיום מוצלח של המשא ומתן אשר ישיב את גלעד הביתה. במקביל ישראל ממשיכה לרדוף את האחראים לחטיפתו של גלעד שליט וכפי שראינו לאחרונה מצליחה להשיג אותם בכל מקום בו הם מתחבאים.

"לצד המחויבות העצומה להחזיר את גלעד הביתה במהרה ולעקרון פדיון שבויים, ראש הממשלה אחראי גם לשלומם ולביטחונם של כלל אזרחי ישראל", נמסר מלשכת רה"מ, "ניסיון העבר מלמד שעשרות ישראלים נרצחו בפיגועי טרור שבוצעו על ידי מחבלים ששוחררו בעסקאות קודמות, כמו עסקת ג'יבריל ועסקת טננבוים. לכן ראש הממשלה עומד בתוקף על כך, שכל עסקה שתושג לא תסכן את אזרחי ישראל, ושמחבלים מסוכנים לא ישוחררו למקומות ביהודה ושומרון, שמהם ניתן לבצע פיגועים בשטח ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully