וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלומה נוספת למזכ"ל "שלום עכשיו": תלונה במשטרה

13.4.2011 / 14:14

אחרי שספג סטירת לחי מד"ר מור אלטשולר, סופג מזכ"ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר מכה נוספת: מתנחלים הגישו נגדו תלונה במשטרה באשמת ריגול ובגידה. אופנהיימר: "מנסים לסתום פיות"

על רקע התלונה שהגיש אמש (שלישי) מזכ"ל תנועת "שלום עכשיו", יריב אופנהיימר, בעקבות סטירת לחי שספג מד"ר מור אלטשולר, הגישו הבוקר ועדי המתיישבים בבנימין ובשומרון תלונה במשטרת מודיעין נגד אופנהיימר בחשד לעבירה על סעיף הבגידה והריגול. המתנחלים מתבססים בתלונתם על מסמכי אתר ההדלפות ויקיליקס שנחשפו לאחרונה בהם נכתב כי אופנהיימר וארגונו מעבירים לשגרירות ארה"ב בישראל מידע על בנייה בהתנחלויות.

לטענת המתנחלים, מדובר במעשה שפוגע בריבונות ישראל ויש בו כדי להיחשב כבגידה. העונש על העבירה של פגיעה בריבונות, לפי לשון החוק הינה מוות או מאסר עולם.

"במשך שנים ארגון 'שלום עכשיו' מסית נגד ישראל על מנת לפגוע ביישובים שהקימו הממשלות לאורך השנים", אמר יו"ר ועד מתיישבי בנימין איציק שדמי. "אנו רואים בפעילות זו פגיעה במדינת ישראל ובאינטרסים החיוניים שלה. החשיפה במסמכים רק אישרה את מה שידענו כל השנים וכעת אנו מצפים מהמשטרה ומהשב"כ שיחקרו את אופנהיימר וחבריו על עשייה מתמדת כנגד המדינה ופגיעה בדמוקרטיה".

כזכור, אופנהיימר הגיש תלונה במשטרת ירושלים לאחר שהותקף על ידי אלטשולר בבניין רשות השידור לשם הגיעו השניים לצורך השתתפות בתכנית "פוליטיקה". מאוחר יותר התנצלה אלטשולר על המעשים.

אופנהיימר הגיב בביטול לתלונה נגדו: "מדובר בתלונת שווא שמטרתה להמשיך את מסע הדה-לגיטימציה ואת סתימת הפיות כנגד מחנה השמאל כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully