וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים סודמי הורשעו בהריגת לאון קלנטרוב

10.4.2011 / 13:04

אדיר ונאור סודמי הורשעו בהריגת הילד לאון קלנטרוב במסגרת הסדר טיעון, עקב "קשיים ראייתיים" להוכחת עבירה של רצח. אביו של לאון קרא לשניים: "עדיף לכם למות בפנים ולא בחוץ"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הרשיע היום (ראשון) את האחים נאור ואדיר סודמי, שהודו במסגרת הסדר טיעון בהריגתו של לאון קלנטרוב בן השבע בדצמבר 2009 במושב בני עי"ש בשפלה. כמו כן הורשעו השניים בביצוע מעשים מגונים בקלנטרוב ובביצוע עבירות מין במספר קטינים.

השניים הואשמו במקור ברצח, אולם בפרקליטות הסכימו להסדר לאחר שהגיעו למסקנה שישנם קשיים ראייתיים בתיק, בהם פרשנויות שונות להימצאות DNA של האחים על גופתו של קלנטרוב.

התובעת במשפט, עו"ד נורית קורנהאוזר מפרקליטות מחוז מרכז, אמרה בדיון כי עמדת הוריו של קלנטרוב, שהתנגדו להסדר, נשקלה, אך נדחתה. "לבנו אתם, אבל לאור הקשיים הראייתיים והעובדה שמדובר בהסדר שיבטיח את הרחקתם לשנים ארוכות, הוחלט לחתום על ההסדר", אמרה. על פי ההסדר, הצדדים יעתרו לבית המשפט לגזור על נאור סודמי 22 שנות מאסר, מתוכן 20 על ההריגה, ועל אדיר סודמי 19 שנות מאסר, מתוכן 17 על ההריגה.

ארתור קלנטרוב, אביו של לאון שהתנגד להסדר, אמר לפני הדיון שהוא בוכה ושבור. "אני רוצה לראות הורה שיסכים לזה שמי שרצחו את בנו יוכלו להשתחרר אחרי שיירד לו שליש מהעונש, ותוך עשר שנים הוא בחוץ. זה מה שיקרה כאן".

במהלך הדיון אמר אדיר סודמי כי הוא "מודה ומצטער". קלנטרוב תקף אותו ואמר, "איך הוא מדבר יפה, אני אסתום לך את הפה". לאחר מכן הודה גם נאור והוסיף שהוא מתחרט. בהמשך התפרץ קלנטרוב לעבר השניים וצעק: "עדיף לכם למות בפנים ולא בחוץ", ואז הוצא מהאולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully