וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים בנמל אשדוד: לחצה על הגז, ועפה למים

רמי שני

20.3.2011 / 13:12

אירוע חריג שבנס נגמר ללא נפגעים: מאבטחת בנמל אשדוד האיצה בשוגג לפני שפת המזח, והתעופפה עם רכבה לתוך המים. היא הצליחה לחלץ עצמה בשלום

אף יוצר של סרטי פעולה לא היה מצליח לביים את האירוע הזה בצורה אמינה יותר: מאבטחת בנמל הימי באשדוד, אשר הוזעקה ביום שישי האחרון לאחד הרציפים, הגיעה למקום ברכב האבטחה שהועמד לרשותה, וטרם הגעתה לשפת המזח, היא ביקשה להאט כדי להסתובב. מחקירת המשטרה עולה כי במקום ללחץ על דוושת הבלם, לחצה ככל הנראה המאבטחת בחזקה על דוושת התאוצה, ונסעה במהירות אל מעבר לשפת המזח – היישר אל תוך המים.

עובדים שהיו במקום הבחינו במתרחש ומיהרו אל המאבטחת. היא הצליחה לחלץ את עצמה מתוך הרכב השקוע בבריכת הנמל, ובסיוע העובדים יצאה מהמים ופונתה לטיפול רפואי, אך ככל הנראה היא לא נפגעה בתקרית. במשטרת אשדוד מתייחסים אל האירוע כתאונת עבודה. בשלב זה נבחנות נסיבות האצת המכונית, אם כי לא נשללת האפשרות שהמאבטחת נרדמה בשעת הנהיגה.

התאונה הנדירה לא הייתה האירוע החריג היחידי בנמל אשדוד באותו יום: זמן קצר לאחר התאונה, נהג עובד הנמל במלגזתו, כשלפתע חש כי מכשיר הקשר שלו נפל על רצפת הרכב. הוא התכופף להרים אותו, ולא שם לב כי הוא מתנגש במשאית גדולה. הנהג נפגע ופונה כשהוא פצוע באורח קל לבית החולים ברזילי באשקלון. המשטרה פתחה גם בחקירת אירוע זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully