וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש שנות מאסר לצעיר ששידל צעירות לזנות וסמים

16.3.2011 / 9:14

שי ארביב שידל קטינות להשתמש בסמים ולעסוק בזנות בדירתו בתל אביב תוך ניצול מצוקתן הכלכלית. "הוא יכול היה למצוא את פרנסתו ללא ניצול הזולת"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: רן צימט)

בית המשפט המחוזי בתא גזר הבוקר (רביעי) 5 שנות מאסר על שי ארביב, בן 25 מאור יהודה, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בניצול שלוש קטינות לזנות, כשבשני מקרים מדובר בניצול מצבן הכלכלי של הנערות. כמו כן, הוא הורשע בהדחת שש קטינות לשימוש בסמים. כל הנערות היו בגילאי 14-16 בעת ביצוע המעשים. ארביב העסיק את הנערות בשירותי מין סאדו מזוכיסטיים, עבורם קיבלה כל נערה בין 300 ל-500 שקלים מהלקוח, מתוכם בין 100 ל-200 שקלים הועברו לארביב. הנערות הועסקו כ"מלכות", ורק במקרה אחד קיימה אחת הנערות יחסי מין מלאים בתשלום.

"אין צורך להכביר מלים על חומרת מעשיו", כתבו השופטים בגזר הדין. הם הסבירו שארביב ניצל קטינות שבאו מרקע של מצוקה, וגם אם לא הפעיל אמצעים אלימים, הדיח אותן לזנות וסמים. "הוא יכול וצריך היה למצוא את פרנסתו ללא ניצול הזולת", כתבו השופטים. "אפילו אם הקטינות פנו לנאשם בבקשה לעזרה, הפתרון שהציע אינו ראוי". השילוב של עבירות הזנות והסמים מחייבים תגובה חמורה. בנוסף למאסר בפועל, נגזרו עליו 18 חודשי מאסר על תנאי וקנס בגובה עשרת אלפים שקלים.

מדובר באחד המקרים הבודדים בהם בית המשפט בישראל גזר עונש במקרה של הדחת קטינות לזנות. בפרקליטות טענו במהלך המשפט כי למרות שיש מקרים רבים של הדחה, הם אינם נחשפים ולכן העונש שהוטל היום הוא קביעת רף ענישה.

במסגרת ההסדר, הודה ארביב בכך שהביא שלוש קטינות, שהיו כבנות 16 במועד ביצוע העבירות, לידי עיסוק בזנות, לאחר ששתיים מהקטינות ברחו מפנימיות של חסות הנוער בהן שהו מכוח צו בית-משפט, ולא היה להן היכן ללון או כיצד לכלכל את עצמן. ארביב הנחה את הקטינות להתלבש כ"מלכות" ולהכות "עבדים" שביקשו לקבל שירותי מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully