וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב: צעיר חשוד שאנס נערה שהכיר בפייסבוק

איילה חננאל

9.3.2011 / 12:23

תושב פ"ת בן 18 חשוד שאנס נערה בת 14 אותה הכיר ברשת החברתית. בחקירתו טען החשוד כי הנערה טענה בפניו כי היא בת 16, וכי היחסים בוצעו בהסכמה: "כשהיא אמרה שכואב לה הפסקתי"

תושב פתח תקווה בן 18 נעצר בחשד שאנס נערה בת 14 אותה הכיר בפייסבוק. לדברי המשטרה, בשבוע האחרון הגיעה הנערה עם אביה לתחנת המשטרה בעיר מגוריה והתלוננה כי נאנסה על ידי הצעיר. לחשוד אין עבר פלילי, ובית משפט השלום בפתח תקווה שלח אותו היום (רביעי) למעצר בית למשך שלושה ימים.

לדברי המשטרה, בחקירתו טען הצעיר כי הנערה טענה בפניו כי היא בת 16, וכי לא היה מודע לגילה האמיתי. מהמשטרה נמסר עוד, כי הצעיר טען שיחסי המין בוצעו בהסכמה במהלך פגישתם השנייה של השניים. לדברי המשטרה, בחקירתו אמר הצעיר כי "כשהיא אמרה לי שכואב לה הפסקתי".

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של הצעיר, טען פרקליטו, עורך הדין אלי בניה, כי מרשו לא ידע את גילה האמיתי של הצעירה וכי יחסי המין בוצעו בהסכמה. עוד טען עורך הדין, כי הגשת כתב אישום נגד הצעיר חסר העבר הפלילי תסכל את גיוסו הקרוב ליחידה מובחרת בצה"ל.

מקרה דומה אירע בשבוע שעבר בקריית אונו. תושב יהוד בן 20 נעצר בחשד שאנס נערה בת 16 בעיר. על פי החשד, הצעיר הכיר את הנערה דרך רשת הפייסבוק, וכאשר נפגשו - אנס אותה באכזריות. מחקירת המשטרה עולה, כי השניים נפגשו כבר פעם אחת בעבר, וקבעו להיפגש בפעם השנייה בגן ציבורי בקריית אונו. לטענת הצעירה, כאשר הגיעה למקום, החל הצעיר לגעת בה ולנשק אותה, ואז אנס אותה. הצעירה הגישה תלונה במשטרה והחשוד נעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully