וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הציע לקטינות עבודה - ותקף אותן מינית

יוסי מדריסוביץ'

8.3.2011 / 8:32

משטרת כפ"ס עצרה תושב רחובות בן 41 החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינות בשרון ובשפלה. לפי החשד, האיש הציע לקטינות עבודה ובמהלך המפגש ביצע בהן מעשים מגונים. עד כה ידוע על 6 מקרים

שוטרי תחנת כפר סבא ויחידת צבר במג"ב עצרו גבר בן 41 מרחובות, החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינות באזור השרון והשפלה. לפי החשד, הגבר נהג לאתר קטינות בגילאי 12-16 ולהציע להן עבודה כברמניות במסיבות ובמהלך ההתקשרות עם הקטינות, הוא נהג לקחת אותן לאזורים מבודדים ושם לבצע בהן מעשים מגונים. החשוד יובא היום (שלישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בכפר סבא.

מפקד תחנת כפר סבא, סגן ניצב שי אזולאי, אמר לוואלה! חדשות כי נכון לעכשיו ידוע על שישה מקרים, אולם במשטרה מעריכים כי החשוד תקף קטינות נוספות. לדברי אזולאי, "מדובר באדם שנהג לאתר קטינות בשיטתיות בכמה אזורים בארץ. הוא היה מפתח איתן שיחה ובסופו של דבר מציע להן לעבוד אצלו במסיבות פרטיות. לאחר מכן הוא היה מבצע בהן את זממו עד שהגיע לפורקן מיני".

סגן ניצב אזולאי הוסיף כי "עם חלק מהבנות החשוד נהג ליצור קשר בשנית, תוך איומים. כרגע אנחנו יודעים על שישה מקרים, אך ההערכה היא שישנם עוד מקרים. החשוד קשר עצמו למעשים המיוחסים לו. אנו קוראים לקטינות שעברו מקרה דומה לפנות אלינו או לכל תחנת משטרה אחרת. אני רוצה לשבח את חוקרת המין בתחנה, רס"ר איילת קווה, שהגיעה לחשוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully