וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש קבע סופית: ענת אלימלך נרצחה ע"י בן זוגה

גלעד גרוסמן

1.3.2011 / 12:14

13 שנה לאחר שהמדינה סערה בעקבות הירצחה של הדוגמנית והשחקנית ענת אלימלך, קבע בית משפט כי בן זוגה דוד אפוטה רצח אותה והתאבד. משפחתו תשלם פיצויים למשפחת אלימלך

13 שנה לאחר הרצח וההתאבדות שהסעירו את המדינה, הותר היום (שלישי) לפרסום כי בית המשפט קבע לאחרונה באופן רשמי, שהדוגמנית והשחקנית, ענת אלימלך, נרצחה ע"י בן זוגה לשעבר, דוד אפוטה. עוד נקבע כי אחד מאחיו של בן הזוג שיבש את הראיות בזירה.

גופתה של אלימלך ובן זוגה לשעבר דוד אפוטה, נמצאו ללא רוח חיים בדירתו של אפוטה בדצמבר 1997, כאשר שניהם נורו ואקדח נמצא ליד ידה של אלימלך. תחילה פורסמו מסקנות סותרות לגבי האירוע, כאשר בין השאר נטען כי אלימלך היא זו שירתה באפוטה ולאחר מכן התאבדה, מה שהוביל לכך שהיא נקברה בחלקת מתאבדים בבית העלמין.

לבסוף, קבעה חקירת המשטרה כי אפוטה הוא זה שרצח את אלימלך. עוד עלה בחקירה כי אביה של אלימלך אשר הגיע לדירתו של אפוטה מכיוון שלא הצליח ליצור עמה קשר, התקשר לאחיו של אפוטה, יוסף, ולמשטרה. בזמן שהשוטרים המתינו לפורץ מנעולים שיגיע לדירה, נכנסו יוסף ואח נוסף לדירה דרך הגג והניחו את האקדח בסמוך לידה של אלימלך.

ב-2004 הגישו אביה ואחיה של אלימלך תביעה לבית המשפט בו ביקשו שייקבע רשמית כי אפוטה הוא הרוצח, וכן ביקשו פיצויים בגובה 9.25 מיליון שקלים. השופט, מנחם כהן, קבע לאחרונה בהתבססו על ממצאי חקירה ועדותיהם של השוטרים כי אפוטה היה רכושני כלפי אלימלך, שנפרדה ממנו כחודשיים קודם לכן, והוא זה שביצע את הרצח ולאחר מכן התאבד. עוד נקבע כי האח יוסף שיבש את הראיות. בית המשפט החליט כי בני משפחת אלימלך אכן זכאים לפיצויים - אשר סכומם ייקבע בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully