וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה ההצעה להחיל החוק הישראלי על ההתנחלויות

פנחס וולף

23.2.2011 / 16:14

הכנסת דחתה ברוב של 49 ח"כים מול ארבעה את ההצעה לפיה יש להחיל את החוק הישראלי על ערי יהודה ושומרון ובכך למעשה לספח את ההתנחלויות לישראל. ח"כ כ"ץ: "נתניהו התגלה במלוא קלונו"

הכנסת דחתה היום (רביעי) את הצעת החוק של ח"כ יעקב כ"ץ (האיחוד הלאומי) שביקשה להחיל את החוק הריבוני הישראלי על יישובים ביהודה ושומרון, כאשר המשמעות המעשית שלו היא סיפוח ההתנחלויות. 49 חברי כנסת, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו הצביעו נגד ההצעה וארבעה בלבד תמכו בה. שר החוץ אביגדור ליברמן נעדר מההצבעה.

לאחר ההצבעה, קרא ח"כ יואל חסון (קדימה) לעבר ראש הממשלה נתניהו: "אתה צריך להודות לנו. הצלנו אותך מעוד תסבוכת מדינית". נתניהו הגיב בתנועת ביטול.

מהאיחוד הלאומי נמסר בתגובה להתנגדות הקואליציה, כי "ראש הממשלה ושריו התגלו היום במלוא קלונם. היום ביבי הצביע עם טיבי. הליכוד, ישראל ביתנו והבית היהודי הוכיחו היום שנאמנותם לקואליציה גוברת על נאמנותם לארץ ישראל. היום נוכחו לדעת כל אלו מבני המחנה הלאומי שתמכו בנציגיהם בליכוד, כי גם נציגיהם בגדו בהם. היום עם ישראל קיבל אזהרה מפורשת שהליכוד של נתניהו אינו שונה מהליכוד של שרון, רק שהיום אפילו מורדים לא נמצאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully