וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושים בימין: מאבטחים להריסת בנייה פלסטינית

יהושע בריינר

20.2.2011 / 13:17

מודעת דרושים בעיתוני סוף השבוע ביקשה לגייס מאבטחים שייסיעו ב"יישום החלטות בג"ץ" נגד בנייה בלתי חוקית של פלסטינים בשטחים. מי שעומד מאחורי היוזמה היא עמותת הימין "רגבים"

בימין מחפשים מישהו שיאכוף את החלטות בג"ץ? בסוף השבוע האחרון התפרסמה במדור הדרושים בעיתוני סוף השבוע מודעה חריגה שחיפשה מאבטחים ל"יישום החלטות בג"ץ ולאכיפה נגד בנייה בלתי חוקית ביהודה ושומרון".

מי שעומד מאחורי המודעה החריגה הם אנשי תנועת "רגבים", שיזמו את המודעה בתגובה להודעת המדינה כי איננה יכולה לאכוף הפסקת בנייה של מסגד בכפר בורין, שנבנה ללא היתר. הם מציינים כי על אף החלטת בג"ץ בנושא, המנהל האזרחי הודיע כי בשל המצב הביטחוני לא יוכל לאכוף את המשך הבנייה בכפר. לטענת העמותה, בעתירה דומה שהוגשה כנגד בניית בית כנסת בהתנחלות אל-מתן, נאטם המבנה.

למודעת הדרושים צורף מספר טלפון ובו מענה קולי. "ביהודה ושומרון קיימים למעלה מ-30,000 בתים לא חוקיים של ערבים", נכתב, "בג"ץ הורה למנהל האזרחי לטפל במבנה בלתי חוקי במסגד בבורין, אך ראש המנהל הדגיש כי בשל בעיות ביטחון הוא לא ישלח לשם פקחים. ובג"ץ? מקבל זאת. לפיכך, כנראה שדרושים מאבטחים לאכיפת בנייה בלתי חוקית של ערבים, אך דחוף יותר, דרושה אכיפה שיוויונית במערכת בתי המשפט. נשמח אם תשאירו פרטים ונציע למנהל ולבג"ץ כח אדם על מנת לקיים את חוקי המדינה".

תזמון פרסום המודעה אינו מקרי, שכן מחרתיים צפוי בית המשפט העליון לדון בעתירה. "לא ייתכן שכאשר מדובר בבית כנסת ומתגלות בעיות קטנות ונקודתיות - בג"ץ מתערב, ואילו כאשר מדובר במסגד ובבנייה פרועה שמצפצפת על צווי בג"ץ בית המשפט לא ינהג באופן שיוויוני", אומרים בעמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully