וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 25 הורשעה ברצח אישה הרה בדקירות סכין

10.2.2011 / 12:53

עדי בניטה הורשעה ברצח טלי אברמוביץ' לפני כשנתיים, כי חשדה שפרסמה פרטים אישיים שלה למכר. בדיון איימה בניטה להתאבד אם הכרעת הדין תפורסם: "שימו אותי במאסר עולם, רק אל תפרסמו"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (חמישי) את עדי בניטה, בת 25 מירושלים, ברצח טלי אברמוביץ' לפני כשנתיים. בניטה , שסברה כי אברמוביץ' ההרה גילתה פרטים אינטימיים עליה לידיד משותף, הגיע לדירתה של אברמוביץ' בבני ברק והתעמתה עמה. לאחר מכן יצאה מהדירה, שבה כשבאמתחתה סכין ודקרה את אברמוביץ' חמש פעמים.

המשפט נסוב סביב מצבה הנפשי של בניטה בעת ביצוע הרצח. פרקליטה, קנת מן, טען במשפט כי היא סבלה ממחלת נפש שהחמירה בתקופה שלפני הרצח וכי ביצעה את המעשה בשל הזיות שווא. השופטים אורי שהם, מרים סוקולוב ויהודית שבח דחו את הטענות וקבעו כי לכל היותר היא סבלה מגלישות פסיכוטיות ומהפרעת אישיות שאינה מגיעה לכדי מחלת נפש ולכן היא אינה פטורה מעונש.

עוד קבעו השופטים כי לא הייתה הידרדרות במצבה של בניטה בתקופה שקדמה לרצח וכי הפגינה הלך רוח קר ומחושב בזמן האירוע. בניטה התפרצה מספר פעמים לעבר השופטים בזמן הקראת הדין ואמרה שנעשה לה רצח אופי: "אפילו לא הבנת את הסיפור. בחייאת, לא הבנת מה קרה".

בזמן שהשופטים דנו בשאלת פרסום הכרעת הדין, אמרה להם בניטה: "כל מקרי ההתאבדות זה בגלל התקשורת. התקשורת הורגת אנשים. אסירים ואסירות קוראים את הכתבות. שימו אותי במאסר עולם אבל אל תפרסמו, אני מתחננת". היא אף איימה להתאבד בבית המעצר אם הכרעת הדין תפורסם.

עו"ד טלי אייזנברג ממרכז נוגה, שמייצגת את משפחת הנרצחת, אמרה לאחר הדיון כי "הכרעת הדין קובעת שלא ניתן להסתתר מאחורי טיעון של מחלת נפש". היא הוסיפה כי היא מקווה שהשופטים יגזרו על בניטה מאסר עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully