וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר שטייניץ אושפז לאחר שחש ברע, מצבו טוב

פנחס וולף ואריאל נוי

9.2.2011 / 12:30

הביקורת הציבורית החריפה נוכח גל עליות המחירים נותנת את אותותיה על שר האוצר יובל שטייניץ. השר חש ברע בתום דיון מרתוני עם רה"מ ועבר סדרת בדיקות בביה"ח

האם הלחץ הציבורי הכריע את שר האוצר יובל שטייניץ? בשעות הלילה, בתום הדיון המרתוני עם ראש הממשלה בנוגע לגל עליות המחירים, שב השר לביתו ומשחש ברע, הזעיק רופא. לאחר שעבר בדיקה בביתו, המליץ לו הרופא לסור לבית החולים בכדי לעבור בדיקות מעמיקות יותר. כעת, מצבו טוב, הוא נח בבית החולים הדסה עין-כרם והוא צפוי להישאר להשגחה בבית החולים ביממה הקרובה. עם זאת, חשוב לציין כי בימים האחרונים שטייניץ חלה בשפעת ומקורביו מסרו כי הוא השתעל ואף סבל מחום.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר את השר שטייניץ בבית החולים ודרש לשלומו. בסוף השיחה בין השניים הודיע נתניהו כי לנוכח אשפוזו של השר, מסיבת העיתונאים בנושא חבילת ההקלות הכלכליות לציבור שהייתה אמורה להתקיים הערב, תידחה למחר.

שר האוצר ציין כי הוא חש בטוב ומצפה להשתחרר בשעות הקרובות. השניים היו אמורים לקיים הערב מסיבת עיתונאים בה יפרטו את ההחלטות שיקבלו במהלך היום בנוגע להתייקרות מחירי הלחם, המים והדלק.

ראש אגף התקציבים במשרד האוצר, אודי ניסן, אמר בראיון לגל"צ כי "השר חלה בשפעת. כמו כולנו, הוא היה משופע יום יומיים, והוא מרגיש טוב עכשיו".

יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה) התייחס לנושא ואמר כי "יש גבול להתקפה אישית על שר האוצר ולמסע המתנהל נגדו. אסור לשכוח שהוא זה שהצליח לייצב את הכלכלה הישראלית. יש שורת גזירות שיש להתמודד איתן, אך אין מקום להתקפה אגרסיבית שכזו נגד שטייניץ".

בתוך כך, בעקבות אירועי הלילה, עדיין לא ברור אם הדיון שנקבע לשעות הבוקר בו אמורים היו לקחת חלק ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר שטייניץ וראשי המשק יתקיים. בדיון, צפויים היו הצדדים לדון בשורה של הקלות נוכח עליות המחירים.

עדכון ראשון: 03:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully