וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס שתיים מבנותיו ותקף מינית בת שלישית

גלעד גרוסמן

4.2.2011 / 10:25

כתב אישום הוגש נגד תושב השרון בגין ביצוע עבירות מין חמורות מתמשכות בשלוש מבנותיו. לפי כתב האישום, "לאחת הבנות אמר האב כי מדובר בסוד וכי הוא עושה זאת בשבילה"

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד תושב השרון בן 47, בגין אונס מתמשך של שתיים מבנותיו וכן בגין ביצוע מעשה מגונה בבת שלישית. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יעל זליג מפרקליטות מחוז מרכז, המעשים המיוחסים לאב החלו בשנת 1998, כאשר הבת הגדולה הייתה בת 10. הוא נהג ללטף את גופה ולגעת באיבר מינה, ובהמשך אף אנס אותה עד שהגיעה לגיל 17. הוא אמר לילדה כי מדובר בסוד, וכי הוא עושה זאת בשבילה וכי אינו רוצה דבר בשבילו.

לטענת הפרקליטות, החל משנת 2000, כאשר הבת הקטנה הייתה בת 8, נהג האב לאנוס אותה בתדירות של פעם בשבוע בחדרים שונים בביתם. הוא נהג לומר לה שמדובר "בסוד בינו לבינה" וכי "אסור לה לספר על כך לאיש". הוא הפסיק עם מעשיו במשך כשנתיים, ואז כשהגיעה הילדה לגיל 15 הוא החל לאנוס אותה שוב, בתדירות של כפעם בשלושה שבועות. האב אמר לבתו כי "אם לא ישכב איתה היא תשכב עם אנשים זרים ותפגע בכבוד המשפחה". כמו כן, הוא נהג לאיים עליה כי אם לא תשכב איתו ימנע ממנה מללכת ללימודים ולצאת מביתה.

הבת סירבה, האב איים לרצוח אותה

עוד עולה מכתב האישום, כי בסוף חודש נובמבר האחרון, שכבו הבת והאב על מזרנים שהיו מונחים בסלון הבית ושוחחו. כאשר הבת החלה להירדם, תהה בפניה האב כי "אם אינה רוצה לשכב איתו לפני שתלך לישון". הבת סירבה, ואז הוא סטר לה על פניה ואיים לרצוח אותה. "אני אהרוג אותך ואלך לכלא, אין לי שום בעיה", אמר לה. הבת, שפחדה מהאב, איפשרה לו לאנוס אותה. כמו כן, האב נאשם שבמשך מספר שנים נהג לגעת בחזה ובישבן של בתו השלישית, מאז שהיתה בת 14, תוך שהוא אומר לה כי הוא עושה זאת בשבילה ועל מנת שתהיה רגועה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של האב, שמרצה כעת מאסר של שישה חודשים בגין תקיפת אשתו, עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "העבירות המיוחסות למשיב בכתב האישום הינן החמורות ביותר בעבירות המין. נסיבות ביצוע העבירה, אשר בוצעה לאורך שנים כלפי המתלוננות מהיותן רכות בשנים ועד שהיו בוגרות, בתדירות יומיומית, מצביעים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת מפניו של המשיב", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully