וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השב"כ: חברתה של התיירת שנרצחה פעלה כגיבורה

26.1.2011 / 13:20

בשירות הביטחון הכללי שיבחו את מדריכת הטיולים שנאבקה עם שני הפלסטינים שפצעו אותה באורח קשה ורצחו את חברתה כריסטין לוגן בהרי י-ם. "היא שמרה על קור רוח וסייעה בלכידת המחבלים"

יגור מזור

(צילום: גדעון צנטנר, יגור מזור, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: רועי כ"ץ)

לאחר פרסום חשיפת פיענוח הירצחן של התיירת האמריקאית כריסטין לוגן והישראלית נטע בלאט-סורק בידי חוליית פלסטינים, אומרים היום (רביעי) בשב"כ כי חברתה של לוגן, מדריכת הטיולים קיי סוזן ווילסון, תרמה מאוד למעצר הנאשמים בעקבות פעולותיה. לדברי בכירים בשב"כ, "קיי התנהגה כגיבורה וסייעה רבות לפיענוח המקרה ותפיסת החוליה".

בכיר בשב"כ הוסיף כי "בשום שלב של האירוע היא לא נכנסה להיסטריה, אלא שמרה על 'קוליות' וקור רוח ובסופו של דבר סייעה בלכידת המחבלים. יש לי המון הערכה כלפיה וגם לאחר שנפצעה קשה מאוד היא פעלה בצורה מדהימה". לדבריו, "אפשר רק לדמיין את הקושי בלהעמיד פני מת כאשר דוקרים אותך בחזה עם סכין קצבים".

מחקירת המשטרה ושירות הביטחון הכללי עולה כי ווילסון ולוגן זיהו את איאד פטאפטה וכיפאח גנימאת מתקרבים לעברם ו-ווילסון אמרה שיש לה תחושה לא טובה, תחושה שהתאמתה. אחד משני הנפגעים ביקש מים, הבנות לא רצחו לתת והתרחקו ואז התפתח מאבק כשאיאד שלף סכין. ווילסון שלפה אולר שהיה בכיסה ודקרה את איאד. במשך 20 דקות, שוחחו שני הפלסטינים עם שתי הנשים, שמבינות כי עומדים לרצוח אותן.

ווילסון אף ניסתה לשכנע את הפלסטינים שהן לא יהודיות ומציעה להם את רכבן. ווילסון אף אמרה ללוגן שתביים אירוע אפילפטי. הפלסטינים קשרו את שתי הנשים ודקרו אותן. ווילסון העמידה פנים כמתה, לאחר שנדקרה פעמיים ולוגן נדקרה כמה פעמים, כששני הפלסטינים מוודאים את הריגתה. פטאפטה וגנימאת התפרנסו ממעשי גניבה, תקיפת מטיילים ושדידת ציוד חקלאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully