וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראש הדשא" טל פרידמן למען איכות הסביבה

אריאל נוי

24.1.2011 / 10:58

במשרד להגנת הסביבה גייסו את הבדרן על מנת לשכנע את הציבור שפעולות יומיומיות פשוטות, המונעות זיהום סביבתי, יכולות להיות גם יעילות כלכלית למשפחות ועסקים

נועם אשל

(צילום: נעם אשל, עריכה: גדי וינסטוק)

המשרד להגנת הסביבה השיק היום (שני) קמפיין שנתי תחת הסלוגן "מתחילים לחשוב ירוק", בהובלתו של הבדרן טל פרידמן. מטרת הקמפיין, לדברי מתכנניו, היא "להוביל שינוי תפיסתי והתנהגותי בקרב הציבור בישראל בתחום הסביבה". בקמפיין, המבוסס על האסטרטגיה "חיים ירוקים, כולם מרוויחים מזה", מתכננים במשרד להציג את הרווח הכלכלי והסביבתי שקיים בהתנהגות סביבתית נכונה לכל הגורמים הרלבנטיים, החל באנשים פרטיים וכלה בעסקים. במסגרת הקמפיין מוצעות לציבור שורה של פעולות שביצוען יכול לחסוך למשפחה למעלה מ-500 שקלים בחודש, כך לפי בדיקות שנערכו במשרד.

קמפיין ההסברה הופק באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, ויעסוק בחמישה נושאים עיקריים: חיסכון בנייר, נהיגה ירוקה, קניה אחראית של מזון, ניקיון ברשות הרבים וחיסכון בחשמל. הקמפיין יציע פתרונות יעילים וקלים ליישום בחמשת התחומים הללו. בין היתר, יסבירו במשרד כיצד נהיגה במהירות קבועה, הדפסה משני צדי הדף, קניה על פי רשימה מסודרת והעלאת מעלה אחת במזגן בקיץ, עשויים לחסוך כסף, וזאת בנוסף לתרומה לאיכות הסביבה.

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, אמר כי "למרות העלייה במודעות לחשיבות הנושא הסביבתי, מתברר שהציבור אינו מודע לפעולות פשוטות שכל אחד יכול לסגר, אשר שומרות על הסביבה ויש בצדן גם חיסכון כלכלי ממשי למשק הבית. הקשר בין הנושא הסביבתי לנושא הכלכלי לא נידון עד כה בישראל ומבחינה זו הקמפיין הוא חדשני", אמר.

הקמפיין יכלול פרישת מדיה רחבה ויופיע על גבי שלטי חוצות, טלוויזיה, עיתונים, רדיו וכן קמפיין נרחב באינטרנט שלשמו הוקם אתר אינטרנט מיוחד וכן השקעה נרחבת בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully