וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרושים: חתרנים וצבועים שיכפישו את חיילי צה"ל"

פנחס וולף

17.1.2011 / 0:04

בתנועת "אם תרצו" מצאו דרך מקורית לקדם את חקירת ארגוני זכויות האדם: החל ממחר יפורסמו מודעות "דרושים" פיקטיביות המציעות משרות ל"צבועים וחתרנים המוכנים להכפיש חיילים"

"לארגוני 'זכויות אדם' דרושים: חתרנים ומכפישי חיילים" – כך נפתחת מודעה שארגון "אם תרצו" צפוי לפרסם היום (שני) בעיתונים היומיים בעמודי "הדרושים", במטרה לקדם את חקירת ארגוני זכויות האדם.

בהמשך המודעה, שהגיעה לוואלה! חדשות, מפורטות "דרישות התפקיד" ונכתב: "לקמפיין דה לגיטימציה עולמי דרושים עובדים ישראלים. עדיפות תינתן לסרבנים, משתמטים ו'אנשי רוח' המתמחים בצביעות, בהתנשאות ובהוצאת דיבה. משכורת בסיס – 9,000 דולר בחודש. התפקיד כולל: קידום חרם בינלאומי על ישראל, רדיפת קציני צה"ל ומסירת מידע כוזב לוועדות בינלאומיות. לפרטים ניתן ליצור קשר עם משרדנו ברמאללה או עם קרן אל-אקצה. חייגו: *חתרנות, והבטיחו לעצמכם אזרחות אירופית ורכב צמוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עדיפות לאנשי רוח"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שמים קו אדום לחתרנות!"

המודעה היא חלק מקמפיין שמקדמת תנועת "אם תרצו", לקידום המסר לפיו "התרומות שמקבלים ארגונים ישראלים ממדינות זרות מהווים פגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית, ועל כן לא ניתן לקבל את המשך התופעה". מודעות הדרושים ההומוריסטיות אמורות להמחיש כי "מי שמעסיק ומשלם על פעילות ארגוני השמאל הקיצוני הן ממשלות אירופיות הבוחשות בענייניה הפנימיים של ישראל".

בתחתית המודעה נכתב כי "ארגונים אנטי ציוניים רומסים את הדמוקרטיה הישראלית באמצעות מימון זר המגיע לעשרות מיליוני דולרים בשנה. ארגוני השמאל הקיצוני מפיקים קמפיינים שקריים שהופכים למנוע המרכזי של מסע הדה-לגיטימציה נגד ישראל. החתרנות המדינית והבחישה האירופית בענייניה של ישראל הם צעדים לא לגיטימיים ואנטי דמוקרטיים שרומסים את רצון הציבור בישראל. ללא החתרנות המדינית הזרה, לא היה דו"ח גולדסטון בא לעולם. שמים קו אדום לחתרנות! אוסרים בחקיקה מימון ארגונים פוליטיים על ידי מדינות זרות".

מזכ"ל "שלום עכשיו", יריב אופנהיימר, הגיב בזעם על הקמפיין. לדבריו, "המודעות של 'אם תרצו' מדיפות ריח של הסתה וסתימת פיות. הקמפיין שקרי ומטרתו להכפיש את כל מי שרוצה לשמור על ערכי זכויות האדם בישראל. ב'אם תרצו' סובלים מחוסר הבנה בסיסית מהי דמוקרטיה, ואף סובלים מחוש הומור גרוע במיוחד". בארגון "אם תרצו" סירבו להגיב על הידיעה.

עדכון ראשון: 22:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully