וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שנות מאסר לגבר שאנס את אחייניתו

גלעד גרוסמן

13.1.2011 / 12:06

בן 58 הודה באונס אחייניתו בת ה-11 ובביצוע מעשים מגונים. לטענתו, המעשים היו בהסכמה והילדה רמזה לו רמיזות מיניות. השופטים: "הוא ניצל באופן ציני ומכוער את האמון שניתן בו"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (חמישי) 12 שנות מאסר על גבר בן 58, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בכך שאנס וביצע מעשים מגונים באחייניתו כאשר הייתה בת 11. כמו כן, הוא חויב לפצות את האחיינית ב-150 אלף שקל.

המעשים אירעו לפני כשש שנים, כאשר הילדה ביקרה בביתו של הדוד יחד עם אמה. בשלב מסוים יצאו האם ואשתו של הדוד מהבית, והילדה נשכבה על המיטה וצפתה בטלוויזיה. הדוד נשכב לידה והחל ללטף אותה באיברים מוצנעים מעל לבגדיה. היא ביקשה שיפסיק, אולם הוא הכניס את ידו מתחת לבגדיה והמשיך במעשיו. הוא הפסיק רק כששמע שאשתו ואחותו חוזרות, ואחר כך איים על הילדה שירצח אותה אם תספר על המעשים.

כמה ימים לאחר מכן שוב ביצע הדוד מעשה מגונה בילדה, כשבאה לביתו. בפעם נוספת הפשיט אותה בזמן שישנה, ואז אנס אותה. הילדה, שהתעוררה כתוצאה מהמעשים, לא אמרה דבר מכיוון שפחדה ממנו.

"אדם בעל תפיסה מעוותת"

הנערה, כיום בת 17, סובלת מקשיים רגשיים, חרדות, ביעותי לילה, בעיות שינה וקשיים ביצירת קשרים. היא סיפרה כי בשל המעשים התקשתה לתפקד ובסביבתה חשבו שהיא מוגבלת. תסקיר שנערך לאחיינית קבע כי היא נותרה "ללא כוחות מספקים לשיקום וריפוי", וכי היא ואמה נודו על ידי שאר בני משפחתם לאחר שסיפרה על התקיפה ממנה סבלה. הדוד טען שהמעשים היו בהסכמה והוסיף שהנערה רמזה לו רמיזות מיניות. למרות זאת, בתסקיר שנערך לו נקבע כי קיים סיכון נמוך בלבד שיחזור על המעשים.

"הנאשם ניצל באופן ציני ומכוער קשרי אמון בינו לבין אחותו, אמה של המתלוננת", כתבו השופטים בגזר הדין. "הוא ניצל אמון זה שניתן בידו שעה שאחותו הפקירה בידו את היקר לה מכל, כדי לתקוף את המתלוננת שהייתה קשורה אליו קשר קרוב ואמיתי ונתנה בו אמון מלא, כדי לממש את תאוותו המינית ואת דחפיו וסטיותיו".

השופטים מתחו ביקורת על מסקנות תסקיר המסוכנות שנערך לדוד, וקבעו שהם התרשמו שמדובר ב"אדם בעל תפיסה מעוותת ובלתי מציאותית, שאין בינה לבין האירועים ולא כלום, שמייחס למתלוננת דחפים ורצונות מיניים שהם פרי דמיונו הקודח בלבד, מייחס לה תאווה וחשק פרי הרהורי ליבו . בכל אלה יש כדי להצביע על מי שלא הפנים את הפסול במעשיו". הם הוסיפו שקורבנות של עבירות מין במשפחה סובלים פעמים רבות מבעיות נפשיות קשות, אולם החליטו מנגד להתחשב בגילו של הדוד, ובעובדה שהודה במעשים וחסך את הצורך במשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully