וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "לא נאסור על יהודים לרכוש נכסים בי-ם"

10.1.2011 / 12:43

לשכת ראש הממשלה התייחסה לביקורת שמתחה מזכירת המדינה האמריקאית על הריסת המלון במזרח י-ם, ומסרה כי הפעולות שננקטו נעשו ע"י אנשים פרטיים ובהתאם לחוק

בלשכת ראש הממשלה התייחסו בצהריים (שני) לדבריה של מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון לפיהם הריסת מלון שפרד במזרח ירושלים שהחלה אתמול פוגעת בתהליך השלום.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "הפעולות שננקטו אתמול במלון שפרד נעשו על ידי אנשים פרטיים ובהתאם לחוק הישראלי. לממשלת ישראל לא היה כל קשר לאירועים. אין לצפות ממדינת ישראל לאסור על יהודים לקנות נכסים פרטיים בירושלים. אין אף ממשלה דמוקרטית בעולם שהיתה כופה איסור כזה על יהודים ואין לצפות שדווקא מדינת ישראל תעשה זאת. כפי שתושבי ירושלים הערבים רשאים לקנות או לשכור נכסים בשכונות ירושלמיות עם רוב יהודי, רשאים יהודים לקנות או לשכור נכסים בשכונות ירושלמיות עם רוב ערבי".

קלינטון התבטאה אמש נגד פרוייקט הבנייה הישראלי במלון שפרד שבשכונת שייח' ג'ראח. לדברי מזכירת המדינה הנמצאת בביקור מדיני באבו דאבי, "פרוייקט הבנייה הישראלי במזרח ירושלים חותר תחת מאמצי השלום ופוגע במאמץ להגיע לפתרון שתי המדינות". קלינטון הוסיפה כי "המהלך הזה נוגד את ההיגיון של פתרון מוסכם והכרחי בין הצדדים בסוגיית מעמד ירושלים".

הכוונה לבנות במתחם יצרה בעבר משברים דיפלומטיים בין ישראל וארה"ב, וקלינטון אף דרשה מישראל לבטל את אישורי הבנייה במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully