וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה נגד ש"ס: שימוש ציני בזכר קורבנות השריפה

קובי מנדל ומוטי לוי, מערכת וואלה! חדשות

7.1.2011 / 0:04

גורמים במשטרה יצאו בנחרצות נגד ההאשמות שנשמעו ע"י גורמים בש"ס, לפיהם תנ"צ אהובה תומר אשמה באסון הכרמל יותר משר הפנים

תאגיד כאן

חילופי האשמות קשים מוחלפים הערב (חמישי) בין מפלגת ש"ס לבין המשטרה, בעקבות המהומה שנוצרה אמש בטקס האזכרה הממלכתי לחללי אסון הכרמל שנערך בקיבוץ בית אורן. גורמים ש"ס הגיבו למתקפה על יו"ר התנועה ושר הפנים אלי ישי, שגורש מהטקס, במתקפה משל עצמם נגד מפקדת תחנת המשטרה בחיפה, תנ"צ אהובה תומר שנספתה בשריפה, וכיוונו לעברה אצבע מאשימה. במשטרה כינו את ההאשמות "ציניות ופוליטיות".

בערוצים 2 ו-10 פורסמו הערב טענות של מקורבי השר ישי, לפיהם אהובה תומר היא האשמה באסון האוטובוס. לטענתם, האשמה נופלת עליה, שכן היא זו שאישרה לאוטובוס לנסוע בציר הבוער. "זו צביעות ממדרגה ראשונה", אמרו גורמים בש"ס, "בן זוגה של אהובה תומר החל במחאה שאינה טהורה, יש לו אינטרסים. לא נעים לומר זאת, אבל צריך לשאול האם אהובה תומר אחראית לכניסת האוטובוס לכביש. ודאי שהיא יותר קשורה לכך משר הפנים, שלא קשור לפרטים הנקודתיים של התקרית. היחס כלפיו גובל בהסתה שקדמה לרצח רבין". בש"ס מיהרו להסתייג מהדברים ואמרו כי הם אינם משקפים את עמדת המפלגה, וכי הגורמים אמרו את הדברים על דעת עצמם.

במשטרה זעמו על מה שהם כינו "שימוש ציני ופוליטי" בזכר קורבנות השריפה בכרמל בכלל וזכרה של תנ"צ תומר בפרט. גורמים במשטרה אמרו כי בש"ס לא מכירים ולא יודעים את פרטי האירוע הטרגי וניזונים מרכילות שקרית. "אהובה לא נתנה כל הוראה להכניס את האוטבוס לסכנה והחקירה עדיין לא הסתיימה".

במקביל לדברים הללו נעשה הערב ניסיון להרגיע את הרוחות, כאשר השר ישי הגיע יחד עם בני משפחתו של הנער אלעד ריבן שנספה באסון לבית מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף בירושלים. הביקור בבית מנהיג ש"ס נועד, ככל הנראה, לצנן את הביקורת הנוקבת שהשמיעו אמש נציגי חלק מהמשפחות השכולות נגד ישי בטקס האזכרה. סגן שר האוצר יצחק כהן שנכח בפגישה סיפר כי היה הרב בירך את המשפחה ואמר כי "זה היה מרגש". סגן השר התייחס גם למה שארע אתמול בטקס ואמר כי "בן זוגה של אהובה תומר עשה מעשה שלא ייעשה אתמול", בעניינה של תומר עצמה אמר כהן כי אין לדבר סרה במתים. "מנוחתה עדן ומי שמדבר נגדה עושה זאת על דעת עצמו".

(עדכון ראשון: 6.1.2011, 21:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully