וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זעם על גובה המס - וחשף בעירייה את איבר מינו

רמי שני

3.1.2011 / 11:56

תושב שדרות בן 45 הגיע לאגף הגבייה בעירו ומחה נגד העלאת המס שהוא משלם. לאחר שהעובדים במקום לא התרשמו מכעסו, חשף החשוד את איבר מינו בפני הפקידות הנדהמות

משטרת לכיש תגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד תושב שדרות בן 45 שחשף אתמול לפי החשד את איבר מינו בפני עובדות אגף הגבייה בעירו. האיש הגיע לאגף כשהוא רותח מזעם על כך שגובה מסיו עלה לדבריו בצורה משמעותית. הוא החל לצעוק על עובדי המקום, יידה אבנים והשמיע איומים כלפי הפקידות. בין היתר הוא איים על אחת מהן כי ירצח אותה אם גובה המס שעליו לשלם, לא ירד לרמה שאותה הוא יכול ומוכן לשלם. החשוד דוחה את ההאשמות וטוען, כי אמר להם שהוא "שם זין על האגף, העירייה והעומד בראשה". לטענתו, יש לאחת הפקידות בעירייה "חשבון אישי" עימו ולכן התלוננה על מעשיו.

תצוגת הכעס שלו לא הועילה ואף לא הרשימה את העובדים, שרגילים לראות מדי פעם אנשים בכעסם. האיש החליט לנקוט בדרך מקורית, הפשיל את מכנסיו, הוציא את איברו ונפנף בו לנוכח עיניהן המשתאות של הפקידות במקום. אחת מהן, נבהלה וברחה מהמקום בצעקות.

עובדי האגף הזעיקו למקום את המשטרה וצוות סיירים שהגיע למקום עצר את האיש והוביל אותו לחקירה. החשוד בהתערטלות הכחיש בחקירתו את החשדות המיוחסים לו, בהם איומים על עובדי ציבור, התפרעות במקום ציבורי ומעשה מגונה בפומבי אולם בידי המשטרה עדויות וראיות הקושרות אותו למעשה.

  • עוד באותו נושא:
  • מיסוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully