וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופסקה עבודתה של אינס: "כך השלימו חיסולי"

איילה חננאל

22.12.2010 / 20:02

לאחר שהתלוננה נגד מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים על הטרדה מינית, קיבלה אינס הודעה כי המשרד החליט להפסיק את העסקתה. אינס: "חיסולי הושלם. כך עושים לחושפי שחיתות"

המשרד לביטחון הפנים הפסיק הערב (רביעי) את העסקתה של ד"ר אורלי אינס, זאת לאחר שהתלוננה על הטרדות ואלימות מצד מנכ"ל המשרד, חגי פלג. דובריה של אינס מסרו כי "מדובר בהפסקת עבודה לא חוקית, המהווה התנכלות על פי חוק מניעת הטרדה מינית ופיטורים משיקולים זרים".

לדבריה, בשנה שעברה חידשה את חוזה ההתקשרות עם המשרד לנובמבר 2010 עם אפשרות להארכתו לשנה נוספת. היום, כאמור, נודע כי המשרד חזר בו מהצעתו לחדש את החוזה עמה לשנה והציע הארכה של חודשיים בלבד. אינס סירבה לחתום על החוזה החדש והמשרד לביטחון פנים החליט להפסיק איתה את ההתקשרות כלל.

דובריה של אינס הוסיפו כי "הפסקת ההתקשרות נעשתה למרות שלד"ר אינס הוצע חוזה התקשרות לשנה רק לפני חודש וחצי. חשוב לציין שהשר לביטחון הפנים ונציבות שירות המדינה התחייבו שלא ייעשה שום שינוי שעלול לפגוע במעמדה ובתנאי העסקתה של ד"ר אינס כל עוד נמשכת החקירה".

מהמשרד לביטחון פנים נמסר בתגובה כי "המשרד לא פיטר את ד"ר אורלי אינס, נהפוך הוא – המשרד העביר לד"ר אינס הארכה לחתימתה להסכם הקיים עד ל-31 בינואר. לצערנו, עד היום ד"ר אינס לא חתמה על ההסכם, ומאחר שכך, הרי מובן שלא תוכל לבצע כל פעילות עבור המשרד ללא הסכם. אנו מצפים שד"ר אינס תענה לבקשתנו לחתום על ההסכם בהקדם האפשרי".

אינס הגיבה בזעם לבשורה על פיטוריה ואמרה כי "לא די שהופעלה כלפי אלימות ושהותקפתי, לא הספיק שהוכפשתי הושמצתי ובוזיתי, כעת על מנת להשלים את מלאכת החיסול הוחלט לפטרני. לצערי, ככה ייעשה לקורבן עבירה ולחושף שחיתויות במדינת חוק מתוקנת".

לפני למעלה מחודש נקשר שמה של אינס, אז כונתה א', בחקירת חשדות לכאורה שהמנכ"ל פלג וניצב אורי בר לב הטרידו אותה מינית באירועים שונים. ד"ר אינס, שעמדה בראש פרויקט "עיר ללא אלימות" הועסקה על ידי המשרד לביטחון פנים מחודש נובמבר 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully