וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב האיום לח"כ רגב התגלה כגימיק שיווקי

אור ברקת ופנחס וולף

8.12.2010 / 10:31

האם מכתבים מאיימים הם דרך לגיטימית להשיג פרסום? חברת הממתקים כרמית חשודה ששלחה מכתבים מטרידים לחברות כנסת ועיתונאיות במטרה לפרסם את מוצריה: "אם לא תבואי, אני כבר אגיע אליך"

ח"כ מירי רגב הגישה אתמול (שלישי) תלונה למשטרת ראש העין בעקבות מכתב מטריד ומאיים שנשלח אליה. הכותב ביקש לקיים עמה קשר רומנטי ואף איים "להגיע אליה" אם לא תיצור איתו קשר. בעקבות תלונתה של רגב הוחלט במשטרה להכריז עליה כנמצאת תחת איום ואף נעשו פעולות בנושא.

למעשה, התברר כי המכתב היה גימיק שיווקי לא מוצלח של חברת כרמית ממתקים. אמש דווח כי חברת כרמית שלחה את המכתבים לחברות כנסת רבות ואף לעיתונאיות וכי ה"מטריד האלמוני" הוא בעצם ממתק אותו היא מייצרת. בעקבות הגילוי פתחו שוטרי תחנת ראש העין בחקירה נגד החברה וזימנו את מנהלה ואת איש השיווק שלה לתחנה.

"תסלחי לי שאני ישיר", נאמר במכתב. "זה כבר כמה ימים שאני מחפש את המילים הנכונות ולא מוצא. האמת היא שמעולם לא פניתי כך למישהי, אבל בברנז'ה מספרים עלייך שאת מוכנה לנסות דברים חדשים... אני יודע שעדיין לא יצא לנו להיפגש, אבל אני הולך להיות הרבה בסביבה... ראיתי אותך בהפסקת הצהריים ליד המעלית, כמהה למשהו חדש, ומאז אני כבר מדמיין את הפגישה שלנו. לא יכול לחכות. בואי ניפגש על קפה, לצהריים או לפגישה מסוג אחר לגמרי בערב...". בהמשך המכתב מספקת החברה קישור לדף פייסבוק וחותם במילים: "אבל תזכרי, גם אם לא תבואי, אני כבר אגיע אלייך".

חברת הכנסת רגב הודיעה כי תשקול הצעת חוק שתמנע הישנות מקרים כאלו. בשיחה עם וואלה! חדשות אמרה רגב כי "זאת חוצפה וזה גועל נפש. הבעיה היא שלאנשי עסקים אין גבול. מדובר בביזיון. עד לאיזה רמה הם מוכנים להגיע כדי לפרסם את המוצרים שלהם". לדבריה, "צריכה להיכנס כאן מעורבות של המשטרה או הכנסת שתמנע הישנות מקרים כאלו. הטרדת נשים הפכה להיות כלי שיווק ובמה תקשורתית?"

מחברת כרמית נמסר בתגובה כי "מדובר בקמפיין הומוריסטי במסגרתו נשלחו למאות מעצבי דעת קהל מכתבים, בתוכם יש את שם המוצר החדש "אגו", בייגלה מצופה שוקולד. מטרת מכתבים אלו הייתה להפנות את הקוראים לקמפיין פייסבוק פרסומי למוצר החדש, בו חשפנו מוצר לראשונה באמצעות הפייסבוק. כחברה העובדת יד ביד, באופן שוטף, עם עמותות חברתיות רבות, הדבר האחרון שרצינו הינו לגרום למישהו תחושה לא נעימה, ולכן אם חלילה מישהו נפגע מהקמפיין, כמובן שאנו מביעים את התנצלותנו הכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully