וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים מצאו נחש בחצר - הגננת הוכשה

אריאל נוי

3.11.2010 / 21:23

ילדים בגן בחדרה הזעיקו את הגננת לחצר, לאחר שזיהו כי במקום מסתובב נחש צפע. הגננת ניסתה ללכוד את הנחש, אך הוכשה בידה והועברה לטיפול בבית החולים. הנחש נתפס, הגננת במצב טוב

גננת בגן ילדים בחדרה הוכשה היום (רביעי) על ידי נחש צפע. תחילה הגיעה הגננת לקופת החולים, אם שם התקבלה החלטה לפנותה להמשך טיפול בבית החולים הלל יפה בעיר. הנחש שהכיש את הגננת נתפס והוכנס למכל אטום. הגננת הוותיקה סיפרה כי ילדי הגן הבחינו תחילה בנחש ושהיא ניסתה להעבירו לכלי אטום, היא הוכשה בידה השמאלית.

מנהל חדר המיון בבית החולים, ד"ר ג'לאל אשקר, סיפר לוואלה! חדשות כי "מצבה של הגננת טוב והיא מקבלת טיפול בנסיוב". אשקר הוסיף כי "גם הכשה של נחש צעיר, עלולה לגרום להתפתחות תופעות של נפיחות רבה, כאבי בטן, חום, לחץ דם וחוסר יציבות. דווקא בהכשות הראשונות יש כמות ארס גדולה יותר ומרוכזת יותר, משום שעדיין לא נעשה בו שימוש".

עוד אמר ד"ר אשקר בכל מקרה של הכשת נחש, "עם זיהוי ההכשה, על האדם לשכב במנוחה ולזוז מעט ככל הניתן. סימפטומים כגון בלבול, איבוד הכרה, הקאות, שלשולים או חום הינן אינדיקציות לכך שאכן אירעה הכשה". לאחר מכן, יש לקבע את האיבר הנפגע. דרך הפעולה הכי טובה היא לפנות את האדם באופן מיידי לבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully