וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עמאר מתקפל: לא אישרתי את גיורי צה"ל מעולם

מוטי לוי

10.10.2010 / 16:40

מלשכתו של הרב הראשי לישראל נמסר כי "הרב עמאר לא בדק את הנושא ולא אישר את גיור צה"ל מעולם". מנהיגי הציבור החרדי חתמו על מכתב נגד ההחלטה להכיר בגיורים

הרב הראשי הספרדי, שלמה עמאר, יכנס ביום חמישי הבא ישיבה מיוחדת של מועצת הרבנות הראשית בעניין גיורי צה"ל. מלשכתו נמסר היום (ראשון) לוואלה! חדשות כי "הרב עמאר לא בדק את הנושא ולא אישר את גיורי צה"ל מעולם".

בתוך כך מאבק החרדים בגיורי צה"ל נמשך. הרב יוסף שלום אלישיב, ממנהיגי הציבור החרדי, חתם אתמול על מכתב חריף נגד ההחלטה להכיר בגיורי צה"ל, כך מסר גורם המקורב לרב אלישיב. עוד הוסיף אותו גורם כי מיד לאחר החתימה על המכתב הוא נלקח גם אל הרב אהרון שטיינמן, אף הוא ממנהיגי הציבור החרדי, אשר צפוי להוסיף את חתימתו. על פי התכנון אמור המכתב להתפרסם ביום שלישי הקרוב בעיתון החרדי "יתד נאמן". עם זאת כמה מאנשי חצרו של אלישיב אמרו לוואלה! חדשות כי ההחלטה על פרסומו עדיין איננה סופית.

באתר החרדי "בחדרי חרדים" דווח כי יוזמי המכתב עורכים בימים אלה סבב בין רבנים נוספים בכדי לשכנע אותם לחתום על המכתב. הרב נחום אייזנשטיין, יו"ר ועד הרבנים העולמי לענייני גיור, ומי שעומד מאחורי המאבק החרדי בגיורי צה"ל, סירב להתייחס למכתב. אייזנשטיין אמר לוואלה! חדשות כי המאבק נגד הגיורים "המזויפים", כהגדרתו, ונגד "העיקרון של החדרת גויים בקרב בית ישראל" נמשך. עוד הוסיף אייזנשטיין כי "גיור ללא קבלת מצוות הוא לא גיור אפילו בדיעבד. ואין להכחיש את העובדות שרובם ככולם של הגיורים שנערכים בארץ הם בלי קבלת מצוות אמתית. בפרט הגיורים שנערכים בצבא שאין שום אפשרות להקים בו מסגרת של הכנה בתוך המסגרת החילונית בכדי לערוך גיור הלכתי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully