וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: השקענו מאמץ, ישראל לא עושה דבר

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

7.10.2010 / 13:12

יו"ר הרשות הפלסטינית אמר בירדן כי תהליך השלום נמצא במצב "קשה וסבוך נוכח ההתעקשות שלא לחדש את ההקפאה". לדבריו, "לא נחזור למו"מ ללא התחייבות שלא לבנות"

גוברת הפסימיות במחנה הפלסטיני לגבי עתיד המשא ומתן: יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר היום (חמישי) כי תהליך השלום בין ישראל לפלסטינים "נמצא במצב קשה וסבוך" וזאת בשל "ההתעקשות הישראלית שלא להאריך את הקפאת הבנייה בהתנחלויות".

בפגישה בירדן עם בכירים פלסטינים אמר עוד אבו מאזן כי הפלסטינים השקיעו כל מאמץ כדי להמשיך בשיחות השלום אולם ישראל לא עשתה דבר. "לא נשוב לשולחן המשא ומתן ללא התחייבות רשמית מצד ממשלת ישראל להקפיא את הבנייה בהתנחלויות", אמר אבו-מאזן.

עוד ציין יו"ר הרשות כי הוא מתנגד לנוכחות ישראלית בבקעת הירדן במסגרת הסכם שלום, והוסיף כי מדובר ב"צעד מסוכן", כלשונו. "לא נסכים לנוכחות של ישראלי אחד באדמה הפלסטינית", אמר אבו-מאזן.

מוקדם יותר היום התייחס בכיר הרשות הפלסטינית יאסר עבד רבו למשא ומתן עם ישראל, ואמר כי איננו רואה שום תקווה לשיחות שלום רציניות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "לא יתקיימו מגעים משמעותיים כל עוד ממשלת נתניהו ממשיכה בשאיפות ההתנחלות שלה", אמר עבד רבו שהוסיף כי "אני יכול להרחיק ולומר כי לא יוכל להתקיים תהליך מדיני עם ממשלת נתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully