וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדען הראשי במשרד החינוך פוטר מתפקידו

5.10.2010 / 0:03

מנכ"ל משרד החינוך הודיע לד"ר גבי אביטל על פיטוריו מתפקיד המדען הראשי של המשרד. אביטל, שהטיל בעבר ספק בתורת האבולוציה, מסר בתגובה כי איננו יודע מה הכעיס את השר

מנכ"ל משרד החינוך ד"ר שמשון שושני הודיע אמש (שני) למדען הראשי במשרד החינוך, ד"ר גבי אביטל, על סיום תפקידו. ד"ר אביטל מונה לתפקיד בדצמבר 2009 והועסק במסגרת תקופת ניסיון. הודעת מנכ"ל המשרד היום נעשתה על דעת שר החינוך ולאחר שהמנכ"ל קיים שתי פגישות עם אביטל במהלך החודש האחרון. מנכ"ל המשרד הודה לאביטל על תקופת שירותו במשרד החינוך, אולם לא נמסר על איזה רקע פוטר אביטל.

בתגובה לפיטוריו, אמר אביטל לוואלה! חדשות כי "שר החינוך פיטר אותי בגלל ראיון שהענקתי לעיתון 'מעריב' לפני ראש השנה ושעסק בנושאי חינוך. אני לא יודע מה בדיוק הכעיס את השר כל כך, אבל הפיטורים הם בלי שום פרופורציה למעשה שעשיתי".

בראיון שהעניק אביטל לעיתון לפני כחודש, הטיל המדען הראשי ספק בתורת האבולוציה ואמר כי "אלוהים ברא את האדם, אין מצב אחר". עוד אמר כי אם תורת האבולוציה נכונה, אז "השאלה המרכזית היא איפה כל המאובנים שאמורים לייצג את חוליות הביניים בהתפתחות הזו? הביולוגים אומרים שהם יימצאו אבל בינתיים אין. שנית, אם כל כך טוב להיות אדם, למה יש עדיין קופים?", שאל.

עדכון ראשון: 22:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully