וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים באשקלון התלוננו: ביה"ס הפך למאורת סמים

רמי שני

13.9.2010 / 19:10

הורי תלמידים בבית ספר יסודי בעיר טוענים, כי לאחר שעות הלימודים המקום הופך למוקד של מעשי ונדליזם וצריכת סמים. העירייה: מעוניינים לאפשר לילדי השכונה ליהנות אחר הצהריים מפעילות במגרש הספורט בביה"ס

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ)

הורי תלמידים בבית הספר היסודי בית יחזקאל באשקלון טוענים כי בעקבות השארתו פתוח במהלך שעות אחר הצהריים והערב, גורמים שונים מבצעים בשטחו מעשי ונדליזם ומשתמשים בסמים.

ההורים אומרים כי הסיבה הרשמית שבעטיה העירייה משאירה את בית הספר פתוח היא לאפשר לילדים להשתמש במגרשי המשחקים בשטחו. עם זאת, חלק מהגורמים שמגיעים בשעות הלילה אינם מגלים התנהגות ספורטיבית במיוחד. הם מקיימים במקום מסיבות פרועות, צורכים סמים וגורמים נזק לרכוש. לא אחת מגיעים ההורים בבוקר לשטח בית הספר ומוצאים בו שרידים של כלים לצריכת סמים, קונדומים וכו'.

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "כל נושא הוונדליזם מטופל הן על ידי המשטרה והן על ידי סיורים מוגברים שהעירייה מבצעת באמצעות הפקחים ואנשי השיטור המשולב. בנוגע להשארת המגרש לילדי השכונה לאחר שעות הלימודים, העירייה מעוניינת לאפשר גם לילדי השכונה ליהנות אחר הצהריים מפעילות במגרש הספורט. סגירת שער בית הספר לא תמנע ביצוע ונדליזם ותעמיד בסכנה את ילדי השכונה שירצו לשחק וייאלצו לקפוץ מעל הגדר ובכך להסתכן בפציעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully