וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נערים היכו למוות אדם בגלל סיגריה

איילה חננאל

31.8.2010 / 12:59

שני נערים בני 14 ו-15 מואשמים כי היכו למוות בירושלים את לנס וולף, אזרח אמריקאי-יהודי בן 60. מכתב האישום עולה כי השניים המואשמים בהריגה, היכו את וולף באמצעות מקל, לאחר שזה סירב לתת להם סיגריה. לטענת הנאשמים, "וולף דיבר אליהם בחוצפה"

חטיבת דובר המשטרה

(צילום: משטרת ישראל, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד שני נערים בני 14 ו-15, בגין הריגה. מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד עירית אבולעפיה מפרקליטות מחוז ירושלים עולה כי שני הנערים היכו את לנס וולף, אזרח אמריקאי-יהודי בן 60, לאחר שסירב לתת לשניים סיגריה.

עוד עולה מכתב האישום כי שני הנערים עזבו את המקום מבלי להגיש למנוח עזרה לוולף, שמת מפצעיו כעבור מספר ימים. לפי כתב האישום, שהו הנאשמים לפני מספר שבועות עם קבוצת חברים ב"כיכר החתולות" העיר. באותה העת ישב המנוח לנס על מדרגת אבן בכיכר. אחד הנאשמים וחברו ניגשו ללנס וביקשו ממנו סיגריה. המנוח סירב לתת להם סיגריה וצעק לעברם.

לפי כתב האישום, "אחד הנאשמים התרעם בפני הנאשם השני על התנהגות המנוח, שלדבריו קילל אותם ודיבר אליהם בחוצפה. הנאשם מצא מקל בקרבת מקום, שבר אותו לשניים וחזר עם אחד מחלקי הקרש על מנת לחזור אל המנוח ולהכות אותו". עוד צוין בכתב האישום, כי השניים עזבו את המקום מבלי לקרוא לעזרה ומבלי לדאוג שהמנוח יקבל טיפול רפואי באופן מיידי.

בכתב האישום צוין כי "המנוח נשאר מוטל על הרצפה במשך זמן רב ללא קבלת עזרה כלשהי. כתוצאה מהמכה סבל המנוח מפגיעת ראש קשה ביותר ואיבד את ההכרה. המנוח הובהל לבית החולים, עבר ניתוח ראש ומת כעבור מספר ימים מפצעיו".

עורך הדין של אחד מהנערים, פיני בסיס, אמר כי "מרשי הינו נער בן פחות מ-14. לא היה לו כל חלק פעיל או שותפות במעשה ההריגה וכך גם עולה מכתב האישום". לדבריו, "חלקו במהלך האירועים אינו שונה מחלקם של הנערים היהודים שנכחו במקום ונעשית פה איפה ואיפה".

  • עוד באותו נושא:
  • הריגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully