וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס 3 נשים בת"א - ונשלח ל-28 שנה בכלא

גלעד גרוסמן

24.8.2010 / 14:28

בית המשפט גזר 28 שנות מאסר על גבר בן 30 שהורשע כי אנס וביצע מעשי סדום בשלוש יצאניות באזור התחנה המרכזית בתל אביב. השופטים: הוא נהג כחיית פרא המשחרת לטרף ונעץ את שיניו בנשים שהיו לו טרף קל

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר 28 שנות מאסר על וונדמו ברקולין, בן 30, שהורשע בביצוע ארבעה מעשי אונס ושבעה מעשי סדום בשלוש נשים שעסקו בזנות באזור התחנה המרכזית הישנה בעיר. הוא הורשע בכך שאנס את הנשים באלימות רבה, תוך שהוא מכה אותן ומאיים עליהן.

ברקולין הורשע בכך שביולי 2007 הוא ניגש אל אחת המתלוננות בזמן שניסתה להזריק לעצמה סמים במבנה נטוש בבני ברק. הוא הצמיד שבר זכוכית לצווארה ואיים להרוג אותה אם תעשה רעש. לאחר מכן הוביל אותה לברקולין לחדר פנימי במבנה, שם אנס אותה וביצע בה מעשי סדום תחת איומים.

במקרה אחר, שאירע באפריל 2008, ניגש ברקולין אל אחת המתלוננות, וביקש לקיים עמה יחסי מין בתשלום. היא הסכימה, והשניים הלכו לאזור צדדי. בזמן שקיימו יחסי מין הוא ניסה לנשק אותה ולהוריד את הקונדום אותו לבש, היא סירבה ואז החל להכות ולחנוק אותה. לאחר מכן הוא הסיר את הקונדום ואנס אותה, תוך שהוא בועט בה ומכה אותה. המתלוננת ניסתה להימלט ממנו, אך ברקולין רדף אחריה, תפס אותה, והיכה אותה באמצעות לבנה. לאחר מכן הוא ביצע בה מעשה סדום.

"נתן דרור ליצריו האפלים"

כחודש לאחר מכן ביצע מעשה סדום ביצאנית נוספת, תוך שהוא מאיים עליה בשבר זכוכית. מספר ימים לאחר מכן הוא שוב נתקל בה, איים עליה, אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. "כחיית פרא המשחרת לטרף, נהג הנאשם להגיע לפנות בוקר, כשהוא שתוי ורווי אלכוהול, לאזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, ולתת דרור ליצריו האפלים", כתבו השופטים בגזר הדין.

"את שיניו החדות הוא נעץ, באכזריות רבה, בבשרן של נשים שהיוו טרף קל עבורו - מכורות לסמים, חיות ברחוב על קרטונים ועוסקות בזנות, ללא כל עוזר ומגן", הוסיפו.

השופטים כתבו עוד כי ברקולין הפעיל אלימות קשה וקיצונית כלפי קורבנותיו. "במשך דקות ארוכות התעלל הנאשם בקורבנותיו וביצע בהן את המעשים המחרידים שפורטו לעיל, תוך שהוא מתעלם מבכיין ומתחינותיהן. מבחינתו הן היו לא יותר מאשר גוש בשר שנלכד בטפריו לסיפוק יצריו החייתיים", נכתב בגזר הדין.

השופטים קבעו שברקולין מסוכן לחברה, כפי שעולה הן מהמעשים בהם הוא הורשע והן מעברו הפלילי וממאסרים קודמים שריצה. "העובדה שהמתלוננות עסקו בזנות אינה מקילה עם הנאשם. ראוי לחזור ולהזכיר כי גופן של המתלוננות, כשל כל אדם אחר, איננו הפקר וגם מי שעוסקת בזנות ראויה להגנת בית המשפט", כתבו השופטים.

השופטים גזרו עליו 28 שנות מאסר, שאותן יחל לרצות בעוד כשנה וחצי, לאחר שיסיים את עונש המאסר הקודם שהוטל עליו ובגינו הוא יושב כעת בכלא. כמו כן חויב ברקולין לפצות את המתלוננות ב-25 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully