וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת האוטובוס בת"א: "בנס לא היו הרוגים"

אריאל נוי ואיילה חננאל

17.8.2010 / 18:35

2 בני אדם נפצעו בינוני ו-18 נפצעו קל לאחר שאוטובוס איבד שליטה והתנגש בגדר ובשלושה כלי רכב, סמוך למוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. פראמדיק שהיה במקום: "הזירה נראתה קטלנית, במזל לא היו כאן הרוגים"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

2 בני אדם נפצעו באורח בינוני ו-18 נפצעו קל לאחר שאוטובוס איבד שליטה והתנגש אחר הצהריים (שלישי) בגדר ובשלושה כלי רכב בדרך נמיר, סמוך למוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב דן טיפלו בפצועים במקום ופינו אותם לבתי החולים איכילוב ובילינסון. באחד מכלי הרכב בו התנגש האוטובוס נפצעו זוג הורים ושלושת ילדיהם.

משה אוחיון דננברג, פראמדיק מד"א דן אמר לוואלה! חדשות, כי "כשהגעתי לאירוע ראיתי את האוטובוס וכלי הרכב וחשבתי שמדובר בתאונה קטלנית. היה פה מזל גדול מאוד שלא היו הרוגים. הזירה נראתה כמו של תאונה קטלנית. לעומת זאת, כל המחזה היה סוריאליסטי כי האוטובוס פרץ את גדר המוזיאון, התנגש בשתי מכוניות ולקינוח פגע בשיבר מים. מה יותר סורילאיטסטי מזה ביום קיץ חם?".

דננברג הוסיף, כי "בעקבות פריצת הגדר הזירה נחלקה לשניים: אנשים שהיו מחוץ לגדר המוזיאון ואנשים שהיו בתוכו. אנחנו ריכזנו אותם בזירה אחת וטיפלנו באנשים. כולם היו פצועים קל, חוץ מרכב אחד שהייתה בו משפחה שכולם פונו לבית חולים. אחת הילדות ברכב נפצעה בינוני".

מדובר בקו מספר 24 של חברת "דן", וטרם ברור מדוע איבד נהג האוטובוס שליטה. מהמשטרה נמסר כי חוקרי אגף התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

מוקדם יותר היום נהרגו שלושה בני אדם בתאונת דרכים חזיתית בין רכב מסחרי לרכב פרטי בצומת קיבוץ מגל, סמוך לחדרה. ההרוגים הם שתי נשים בשנות ה-40 לחייהן וגבר כבן 45. מחקירה ראשונית עולה כי אחד הנהגים סטה מנתיבו מסיבה שעדיין אינה ברורה למרות קו ההפרדה הלבן והתנגש חזיתית ברכב שנסע ממולו. כמו כן עולה כי כל ההרוגים נסעו באותו הרכב.

עדכון ראשון: 15:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully