וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהג משאית גרם למות חמישה בני משפחה

5.8.2010 / 11:39

נהג בן 23 מרהט מואשם בגרימת מוות ברשלנות של חמשת בני משפחת דהן בתאונה שאירעה לפני כחצי שנה בצומת הערבה. בכתב האישום נטען, כי הנהג לא נקט באמצעי זהירות סבירים כדי למנוע את התאונה

לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד מוחמד אלגבור, נהג משאית בן 23 מרהט, בגין גרימת מוות ברשלנות של חמשת בני משפחת דהן בתאונת דרכים סמוך לצומת הערבה בחודש פברואר.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין ואדים סיגל מפרקליטות מחוז דרום, נהג אלגבור במהירות של 93 קמ"ש כאשר הוא התקרב עם משאיתו אל עקומה חדה בכביש. מדובר בקטע שבו המהירות המותרת היא 80 קמ"ש, ולפי כתב האישום, המהירות היתה גבוהה מזו שהתאימה לנהיגה במשאית עם מטען. זאת "בהתחשב בתנאי הדרך המפותלת, המשופעת, לקראת העקומה החדה ימינה, כשמצדה הימני תהום עמוקה".

לטענת הפרקליטות, כאשר סיים אלגבור לנהוג בעיקול, הוא סטה עם המשאית בחדות שמאלה, עבר לנתיב הנסיעה הנגדי והתנגש חזיתית ברכב שבו נסעו בני משפחת דהן. הרכב של בני משפחת דהן נדחף לשטח סלעי משמאל לכביש, ושם התלקח ונשרף כליל. כתוצאה מהתאונה נהרגו נהג הרכב, ליאור דהן, אשתו טלי, בתם בת החמישה חודשים, וכן אמו של ליאור,רות, ואחותו, שרית.

על פי כתב האישום, אלגבור נהג במשאית מבלי לנקוט באמצעי זהירות סבירים כדי למנוע את התאונה ולא התאים את אופן נהיגתו לתנאי הכביש. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לתעבורה לפסול את רישיונו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "אופן נהיגתו של המשיב, אשר נהג במשאיתו ברשלנות, במהירות מופרזת אשר לא התאימה לתנאי הדרך, ותוך הפרת חובות הזהירות המוגברות שחלו עליו בהיותו נהג בכלי רכב כבד - יש בכל אלו להעיד כי המשך נהיגתו מהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה", נכתב בבקשת הפסילה.

הנהג טען בחקירתו כי התאונה נגרמה, מכיוון שמגירה מעל ראשו נפתחה ופגעה בראשו, ולכן היה מטושטש בזמן הפנייה שהביאה לתאונה. בכתב האישום מצוין כי לנהג יש ארבע הרשעות קודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully