וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 50 הורשע באונס ושוד של עובדת זרה

איילה חננאל

27.6.2010 / 18:00

ביהמ"ש הרשיע גבר בן 50 באונס ושוד של עובדת זרה ממולדובה. הגבר היכה אותה, אנס אותה ואיים עליה בסכין שלא תתלונן במשטרה. "הוכח מעל לכל ספק שהנאשם ביצע את המעשים"

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הרשיע היום (ראשון) את שומיה אלמנר, בן 50, באונס ושוד של עובדת זרה בת 38 ממולדובה, ששימשה כמטפלת לקשישים בבית אבות בנתניה. גזר הדין יינתן בשבוע הבא.

על פי כתב האישום, המתלוננת, הדוברת עברית בסיסית בלבד, המתינה בשעת לילה מאוחרת בתום משמרת בעבודה למכר שלה ברחוב זנגוויל בנתניה. אז ניגש אליה אלמנר, הצביע אל בניין סמוך, ושכנע אותה, כי הוא יכול להובילה לאותו מכר. אלמנר הוביל את המתלוננת לדירה ששכר בקרבת מקום, הורה לה לשבת ונעל את הדלת במפתח. המתלוננת, אשר הבינה כי נקלעה לצרה, החלה לצעוק מחלון הדירה. בתגובה, אלמנר אחז בשערותיה והדפה בראשה אל הקיר, הטילה למיטה וניסה להפשיטה, תוך שהוא מביט על סכין שהייתה מונחת על שולחן שהיה בדירה.

המתלוננת, שחששה לחייה, אמרה לו שהיא במחזור וביקשה שיניח לה. אלמנר התעלם מתחינותיה, הסיר את תחתוניה ואת בגדיו, שם קונדום ואנס אותה. אז הורה לה לנקות עצמה במקלחת. כשיצאה מן המקלחת ביקשה המתלוננת מאלמנר שייתן לה ללכת. בתגובה אלמנר תלש מצווארה שרשרת זהב וניסה למשוך טבעת מאצבעה. משלא הצליח, הוא הביט שוב במבט מאיים אל הסכין. המתלוננת, שחששה לחייה, הורידה את הטבעת מאצבעה ונתנה לו אותה. אלמנר אף דרש מהמתלוננת כסף. הוא חיטט בתיקיה, ולאחר שלא מצא שם דבר נוסף בעל ערך, איים עליה בסכין, לבל תתלונן במשטרה ושחרר אותה.

מיד לאחר שיצאה לרחוב ביקשה מעוברות אורח שיזמינו משטרה, אך לא היה להן טלפון. הן הפנו אותה לשני גברים בקיוסק סמוך שהזעיקו את המשטרה. לכשהגיעו השוטרים הובילה אותם לדירה, אותה זיהתה בוודאות כדירה בה נאנסה זמן קצר לפני כן. אלמנר כבר הספיק להימלט, אך בחיפוש שנערך בדירה מצאו השוטרים את מסמכיה של המתלוננת, ובחדר המקלחת נמצא קונדום ממנו נלקחו לאחר מכן דגימות ד.נ.א. שהתגלה כתואם את זה של אלמנר. על השולחן נמצאו בקבוקי בירה וסכין.

אלמנר נעצר זמן קצר לאחר מכן, ולאורך כל המשפט הכחיש את החשדות המיוחסים לו, וטען כי אינו מכיר את המתלוננת ומעולם לא פגש אותה. בית המשפט לא האמין לגרסתו והרשיע אותו בעבירות של אונס ושוד.בהחלטתם ציינו השופטים, כי "בתיק זה הוכח לדעתנו מעבר לכל ספק, ואף למעלה מכך, כי המתלוננת נאנסה בכוח, תכשיטיה נשדדו, וכי היא אוימה על ידי תוקפה באיומי סכין לבל תפנה למשטרה. עוד הוכיחה המאשימה מעבר לכל ספק סביר, ואף למעלה מכך, כי הנאשם הוא שביצע מעשים אלו". גזר דינו של אלמנר ייקבע בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully