וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס בת 13 ואיים לחתוך את פניה

גלעד גרוסמן

27.6.2010 / 10:20

תושב פתח תקווה מואשם בשני מקרי אונס, בשני ניסיונות אונס ובמעשה סדום נגד חמש צעירות. לפי כתב האישום, הוא בין השאר אנס נערה בת 13 ואיים לחתוך את פניה בסכין, אם היא תתנגד למעשיו

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד יוסף טגפאי, תושב העיר בן 24, בגין שני מקרי אונס, שני ניסיונות אונס ומעשה סדום נגד חמש צעירות, שבוצעו בארבע השנים האחרונות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אליאנא דניאלי מפרקליטות מחוז מרכז, המקרה הראשון התרחש בדצמבר 2006. טגפאי הבחין בנערה בת 16 שנכנסה לחדר המדרגות בבניין מגורים בפתח תקווה. בכתב האישום נטען, כי הוא הגיח מאחוריה, סתם את פיה באמצעות ידו והורה לה לשתוק. היא נאבקה בו, אולם הוא התיישב עליה והחדיר את ידו מתחת לבגדיה. שכן ששמע את זעקותיה פתח תריס בבנין, ואז טגפאי נמלט.

מקרה נוסף התרחש שנתיים לאחר מכן. לטענת הפרקליטות, טגפאי תקף נערה בת 17 בזמן שהלכה ברחוב בשעת ערב. לפי כתב האישום, הוא חסם את פיה ואיים עליה בסכין. הוא גרר אותה לעבר קרוואן המצוי במתחם של גני ילדים, בעודה זועקת לעזרה, ושם החל למשש את גופה. הוא הטיח את ראשה באבנים שהיו על האדמה, זרק את הטלפון הנייד שהחזיקה, ואז ביצע בה מעשה סדום וניסה לאנוס אותה. באופן דומה נטען כי טגפאי אנס שתי נערות נוספות, הצעירה בהן בת 13, ואף ניסה לאנוס צעירה בת 18.

"המשיב ביצע עבירות מין חמורות וקשות בקטינות ובגירות. העבירות המיוחסות למשיב נעברו באכזריות, תוך שהמשיב מאיים ברצח ובאלימות קשה על קורבנותיו ואינו שועה לבכיין ולתחינותיהן שיעזבן לנפשן. באחד המקרים אנס המשיב באכזריות קטינה בת 13 שנים, כשהוא מאיים כי יחתוך את פניה באם תתנגד לו, הוסיף וביצע בה מעשי סדום, ואיים עליה לאחר המעשה כי יחזור אליה באם תספר על מעשיו. במקרה אחר אנס קטינה בת 17 שנים, ואף שדד את המתלוננת לאחר האונס", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully