וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שנייה ביממה: צעיר טבע למוות בים התיכון

רמי שני

26.6.2010 / 16:16

קבוצת צעירים שיצאה לשחות באשקלון שבה לחוף ללא אחד מחבריה. לאחר שעות של חיפושים נמצאה גופתו של הצעיר על מזח בנמל העיר. מדובר בתקרית הטביעה השלישית השבוע

סוף שבוע טרגי בים: בפעם השלישית השבוע, פעם שנייה ביממה אחת, טבע אדם למוות במי הים התיכון. צעיר תושב באר שבע טבע הלילה (שבת) בחוף אשקלון לאחר שהגיע עם חבריו לשחות בים בשעת לילה. לאחר שקבוצת החברים שבה לחוף הבחינו חברי הקבוצה כי הצעיר לא חזר עימם והזעיקו את כוחות החילוץ והמשטרה.

בעקבות הזעקת הכוחות, יצאו אנשי החילוץ לים בעזרת מסוק ולאחר מספר שעות של חיפושים נמצאה גופתו על המזח בנמל אשקלון. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע.

מספר שעות לאחר מכן, נפגע באורח קשה תושב באר שבע בן 23 לאחר שטבע בכנרת באזור הטיילת בטבריה. אזרחים שהבחינו בצעיר משו אותו מן המים, וצוות ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום ירדן ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים פוריה בטבריה.

אתמול טבע למוות גבר בן 35 שהגיע לחוף "הגולשים" בבת ים וטבל במים. אנשים שהיו על החוף זיהו את הטובע, ומשו אותו מן המים כשהוא מחוסר הכרה. הם העניקו לו טיפול ראשוני והזעיקו ניידת של מגן דוד אדום. צוות שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, בסופן נקבע מותו. חוקרי המשטרה הגיעו לחוף ופתחו בחקירת נסיבות טביעתו. מהמשטרה נמסר עוד כי מדובר בשוהה בלתי חוקי מג'נין.

אייל ברנטקי, פרמדיק של מד"א, סיפר לוואלה! חדשות כי "האדם הוצא מן המים על ידי אזרחים, שהחלו בהחייאה ראשונית ובסופו שלו דבר נקבע מותו על ידי רופא מד"א. לא היו לו מסמכים, ולא יכולנו לגלות את זהותו".

בתקרית נוספת שאירעה ביום שני, נער בן 15 מצא את מותו לאחר שטבע בחוף ירושלים בתל אביב. הצעיר נכנס למים וככל הנראה נסחף וטבע. צוות טיפול נמרץ של מד"א דן שהוזעק למקום קבע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully