וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כים גפני ומקלב הותקפו בשכונת מאה שערים

פנחס וולף

24.6.2010 / 18:31

שני הח"כים מיהדות התורה הותקפו ע"י חרדים קיצוניים, בעת שהתפללו תפילת מנחה בבית הכנסת בשכונה החרדית, לפני הגיעם לביקור אצל האדמו"ר מסלונים. הם חולצו ללא פגע

חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב (יהדות התורה) הותקפו אחר הצהרים (חמישי) במאה שערים על ידי קבוצת חרדים קיצוניים. התוקפים היכו את השניים, בעת שהתפללו תפילת מנחה בבית הכנסת בשכונה החרדית, לפני הגיעם לביקור אצל האדמו"ר מסלונים, שמואל ברזובסקי, שחסידיו נמצאים בכלא בעקבות פרשת עמנואל.

התוקפים היכו את שני הח"כים, וככל הנראה עוברי אורח חילצו אותם. הם לא נזקקו לטיפול רפואי והמשיכו כמתוכנן לביקור אצל האדמו"ר מסלונים.

ירח טוקר, דוברו של גפני, אמר בתגובה לוואלה! חדשות כי, "האירוע רק מוכיח שמדובר בקבוצה אלימה וקיצונית שלא רק פוגעת בכל הציבור, אלא בראש ובראשונה היא פוגעת ברבנים ובחברי הכנסת החרדים".

זו לא הפעם הראשונה בה חברי כנסת חרדים מוצאים עצמם מותקפים באופן קשה דווקא על ידי חרדים. לפני חודש בדיוק, יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, הותקף באותה שכונה סמוך לביתו של מנהיג הפלג הליטאי, הרב יוסף שלום אלישיב. מאבטחיו חילצו אותו אז ללא פגע. בתום הביקור, מספר חרדים השליכו לעברו אבנים וביצים, שפכו לעבר מים, קראו קריאות גנאי וניקבו את צמיגי מכוניתו של השר.

מאבטחי ישי הבריחו אותו בחזרה לבית הרב אלישיב, ולאחר זמן מה הוא חולץ מהמקום ללא פגע. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פיזרו את החרדים שהפגינו נגד השר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully