וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם מת מחומצה במפעל לייצור ערכות תפילין

אריאל נוי

21.6.2010 / 9:43

עובד במפעל לייצור ערכות תפילין במודיעין עילית הורעל למוות לאחר שככל הנראה שאף אדי חומצה גופריתית בה מושרים עורות התפילין. 5 חובשים שביצעו בו פעולות החייאה נפגעו ופונו לקבלת טיפול רפואי

גבר בן 35 מת הבוקר (שני) מחשיפה לחומצה גופריתית במפעל לייצור ערכות תפילין במודיעין עילית. חובשים של ארגון "איחוד הצלה" ומד"א הוזעקו למרתף המפעל השוכן ברחוב חתם הסופר בעיר, חילצו את הגבר מהמרתף ופתחו בפעולות החייאה ממושכות, אלא שלאחר זמן מה נקבע מותו של האיש.

איקו מנשה, פרמדיק מד"א שהגיע ראשון למקום סיפר: "הגענו למקום, לא ראינו סימנים של פיצוץ רק עשן מעל הבחור ששאף אותו. חילצנו אותו וביצענו החייאה אך מותו של האיש נקבע במקום. לאחר מכן פינינו את הבניין ואת גני הילדים שמסביב מחשש להרעלה".

לא ברור מה גרם להרעלה אך ההערכה היא ששני חומרים התערבבו יחד ויצרו ענן רעיל במרתף. חמישה מהחובשים פונו לבית החולים תל השומר במצב קל לאחר ששאפו מהחומר המסוכן.

שמואל סגל, מנהל זק"א במודיעין עילית סיפר לוואלה! חדשות על אירועי הבוקר. "אשתו של הגבר סיפרה שהוא יצא בשעה שש בבוקר למקום, היכן שנהג להשרות את העורות של התפילין. היא סיפרה כי משבושש לשוב לבית ניסתה ליצור איתו קשר אבל הוא לא ענה. היא החלה לדאוג וביקשה מאחד מהאנשים שעובדים איתו שילך למחסן לבדוק מה קורה עם בעלה".

לדברי סגל, העובד הגיע למקום, פרץ את הדלת ומצא את הגבר כשהוא מחוסר הכרה ככל הנראה לאחר ששאף מהחומר המסוכן המשמש לעיבוד העורות. העובד הזעיק צוות מד"א למקום וכשהחובשים הגיעו הם משכו את הגבר החוצה מהאזור המסוכן וביצעו בו החייאה עד שהגיע הרופא המקומי וקבע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully