וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשים מגונים בילדים במקווה

גלעד גרוסמן

15.6.2010 / 13:37

מורה מהיישוב החרדי אלעד מואשם כי התחכך בתלמידיו ונגע באיברי מינם בבית הספר וכן ביצע מעשים מגונים בילדים אחרים במקווה. הפרקליטות: "הוא ניצל את תמימותם של קטינים רכים בשנים"

לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד מיכאל זאדה, מורה בן 33 מהיישוב החרדי אלעד, בגין ביצוע מעשים מגונים בתלמידיו ובנערים שטבלו במקווה. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רעות אבירי מפרקליטות מחוז המרכז, זאדה נהג ללכת למקוואות באלעד, ובעודו עירום התחכך שם בילדים בני 12-13. עוד נטען בכתב האישום, שזאדה נהג להימצא במים כשידיו פרושות לצדדים ולגעת לקטינים בישבנם ובאיברי מינם.

בשנתיים האחרונות עבד זאדה כמחנך וכמורה בבית ספר לבנים ביישוב. לטענת הפרקליטות, הוא נהג לקרוא לאחד מתלמידיו באקראי בשעות הלימודים ואז נהג להיצמד אליו, להרים אותו ולהכניס את ידו בין רגליו כשהוא נוגע באיבר מינו של התלמיד, ללטף את ישבנו ולהתחכך בו.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של זאדה, שהודה בחקירתו במעשים המיוחסים לו, עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מדובר במשיב המנצל, פעם אחר פעם, לאורך תקופה של שלוש שנים, את תמימותם של קטינים אקראיים, רכים בשנים, וזאת אם בדרך של ניצול הנסיבות בהיותם עירומים במקווה, ואם בניצול מעמדו כמורה של הקטינים", נכתב בבקשת המעצר. "מעשיו של המשיב, התדירות בו הוא שב ומבצע את המעשים, העובדה שהמשיב מגורה מינית עד לכדי הגעה לסיפוק מיני, כל אלה מלמדים מאליהם את המסוכנות הרבה הנשקפת מהמשיב לציבור הקטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully