וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצוע בביה"ח תל השומר אינו השייח' סלאח

איילה חננאל וניר יהב

31.5.2010 / 13:25

המשטרה פרסמה הבהרה לפיה מבדיקה שערכה, השייח' ראאד סלאח לא נפצע בהשתלטות צה"ל על ספינות המשט וכי הפצוע המאושפז בבית החולים תל השומר אינו השייח' סלאח

מערכת וואלה!

(צילום: אבישי גולן, שי מכלוף ונועם אשל, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: רועי כ"ץ)

המשטרה הוציאה בצהריים (שני) הבהרה בעקבות הפרסומים הרבים כי ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית בישראל השייח' ראאד סאלח נפצע בהשתלטות צה"ל על ספינות המשט לעזה. לדברי המשטרה מבדיקה שנערכה על ידי משטרת מחוז תל אביב עולה כי הפצוע המאושפז בבית החולים תל השומר אינו השייח' סלאח.

במשך כל הבוקר התקבלו דיווחים לא מאומתים על פציעתו של השייח' ראאד סלאח. לפי אחדים מהדיווחים הוא נפצע באורח קשה והוא מנותח בשעה זו בבית החולים שיבא. לצד הדיווחים הללו התקבלו דיווחים סותרים, לפיהם סלאח לא נפצע כלל במהלך ההשתלטות והוא נמצא על אחת הספינות.

השייח' כמאל ח'טיב, סגנו של השייח' ראא'ד סלאח, סיפר הבוקר כי טרם דיבר עם השייח' סלאח אולם לדבריו הוא נמצא כעת בניתוח בבית החולים תל השומר. הוא הוסיף והאשים את ישראל בניסיון "לנצל את ההשתלטות על ספינות המשט כדי לחסל את סלאח". הוא הטיל את האחריות למצבו של סלאח על ממשלת ישראל.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ דודי כהן קיים הערכת מצב נוכח ההשתלטות של כוחות צה"ל על המשט לעזה ואמר כי "משטרת ישראל ערוכה ומצוידת לכל תרחיש אפשרי לנוכח הפוטנציאל האפשרי ותפעל באיזונים המתבקשים, חשוב בעת הזו לגלות אחריות, איפוק ושליטה מלאה במעשים ובהתבטאויות שלא לצורך". בתוך כך, רמת הכוננות של המשטרה הועלתה, אגף התנועה נערך באופן מסיבי בכבישים, כהן הנחה את הכוחות להפעיל כוח באופן מדורג ומאופק והמשטרה נערכת לקבל את פני המשט בנמל אשדוד.

בעקבות תוצאות ההשתלטות, הפעיל גם מגן דוד אדום תוכנית מגירה שהוכנה מראש להתמודדות עם תוצאות המשט לעזה והעלה את רמת הכוננות לרמה הגבוהה ביותר. כמו כן מד"א עומד בקשר עם ארגון הצלב האדום ונערך לאפשרויות של הפרות סדר.

עדכון ראשון: 08:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully