וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין צה"ל וחיילת נהרגו בתאונת האוטובוס

קובי מנדל

14.5.2010 / 0:30

הותר לפרסום כי בין חמשת ההרוגים בתאונה שאירעה בין אוטובוס למשאית בגליל המערבי היו סרן אביב אל-דן, בן 26 מכרמיאל, קצין שב"ס סלאח עבדאללה - בן 42 מהכפר כיסרא וסמלת אינה סברדלוב, בת 21 מצפת

אדריאן הרבשטיין

(עריכה: רז ליבנה; צילום: אדריאן הרבשטיין)

שניים מתוך חמשת הרוגי תאונת הדרכים בצפון הארץ הם סרן אביב אל-דן, בן 26 מכרמיאל וסמלת אינה סברדלוב בת 21 מצפת. כך הותר אמש (חמישי) לפרסום. הודעה נמסרה למשפחותיהם. כמו כן, נהרג סלאח עבדאללה, קצין בשירות בתי הסוהר, בן 42 מכבר כיסרא שבצפון. שני ההרוגים הנוספים בתאונה הם זוהר זהבי יצחק, בן 56 מחיפה ואשר נידם בן 62.

כמו כן נהג האוטובוס, בן 24, מאושפז תחת אבטחה כבדה בבית החולים בנהריה, והמשטרה תבקש הבוקר להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעכו. בקרב חוקרי מרחב הגליל מתחזקת ההערכה כי הוא האחראי לתאונה, אך נבדק גם חלקו של נהג המשאית בתאונה.

בתאונת הדרכים שאירעה אתמול בסביבות השעה 17:00 התנגשו אוטובוס "אגד" ומשאית בכביש 85, המקשר בין עכו לכרמיאל, סמוך לצומת גילון שבגליל המערבי. בתאונה נפצעו עוד 51 בני אדם, בהם ארבעה באורח קשה.

"ראינו מחזות שזכורים לנו רק מימי הפיגועים", סיפר דובר ארגון "איחוד הצלה", אבי יוספי לוואלה! חדשות. יוספי הגיע לזירת התאונה ותיאר את מחזות הזוועה שראה: "היו אלה מחזות קשים ביותר. ראינו אנשים זרוקים לכל עבר, מוטלים על הכביש, ומיד התחלנו להרימם ולסייע להם. גם אלה שנפצעו באורח קל היו בהלם מוחלט".

"אנשים היו לכודים באוטובוס"

איגור ליסובורסקי, בן 22 מכרמיאל, אחד מנוסעי האוטובוס אמר כי "בהתנגשות עם המשאית נהרס ונמעך כל צדו הימני של האוטובוס. למזלי, ישבתי בצד שמאל במרכז. הרגשתי מכה חזקה ושמעתי צעקות. התחלתי לסייע לאנשים ולהקל על הנפגעים". הצעיר סיפר כי להרגשתו הוא ניצל בנס. "זה היה כמו בסרטים, ואני בהחלט מרגיש שניצלתי בנס. נשמעו צעקות וזעקות איומות. זה היה נורא", הוא שחזר.

"היתה פאניקה מוחלטת באוטובוס", המשיך ליסובורסקי. "ראיתי אדום שכוב עם שבר פתוח מתחת למושב. לידו שכב אדם נוסף שלא יכול היה לזוז, כי רגלו נלכדה בהריסות. לאחר מכן הגיעו אנשי זק"א, מד"א וכוחות צה"ל שנכנסו עם אלונקות ופתחו בפינוי הנפגעים. ניסינו לשבור את החלונות כדי לחלץ את הלכודים, אך קשה היה לנפצם משום שהם עשויים מפלסטיק".

לבית החולים בנהריה פונו 45 מנפגעי האוטובוס, רובם במצב קל. בין הפצועים גם נהג האוטובוס שלקה בהלם. שעות אחדות לאחר התאונה התנועה בשני הנתיבים התנהלה בקצב איטי. למקום הוזמנה משאית כבדה עם מנוף כדי לחלץ את שני כלי הרכב הפגועים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully